|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:56:11 GMT -5
Een ondragelijke pijn ging er door mijn wang en ik voelde hem rood worden. Een traan verliet mijn ooghoek maar mijn gezicht werd koud. ''Nee Janey.. Ik heb Harry niet gebrainwashed. Ik hou echt van hem Janey, heel veel. En hij is net als ik homo Jane. We houden van je echt waar, maar ook an elkaar. Jane gun je broer ook wat geluk. Jij met Zayn en ik met Harry.. wat zeg je er van?'' Ik glimlachte zacht en reikte Janey mijn hand.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:57:57 GMT -5
''Kappen nou! Ga buiten roken of zo!'' riep Liam kwaad tegen Zayn. Hij liep naar Janey en Louis ''Oké klaar nou! Kom op waarover maken jullie nou eigenlijk ruzie? Ik weet niet wat het is maar doe gewoon even normaal tegen elkaar''
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:59:03 GMT -5
Janey beet op haar lip en sloeg zijn hand zonder hem ook nog maar één blik te gunnen weg. Verward deed ze een paar stappen achteruit. ''Je bent echt gestoord,'' beet ze hem toe. ''Je bent echt gestoord als je denkt dat Harry homo is.'' Duizenden verschillende emoties gleden over haar gezicht. Woede, jaloezie, ongeloof, schuldigheid.. Ze had geen idee wat ze moest doen. Ze hoorde Liam wel roepen en wou wel weg lopen maar stond aan de grond genageld
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 16:01:51 GMT -5
Zayn rolde voor de tweede keer met zijn ogen, hij deed wel zijn best om wat minder te roken en dat wist Liam ook, daarom baalde hij er ook van dat Liam er weer over moest beginnen. ''Ik denk dus van niet.'' Als een klein kind sloeg hij zijn armen over elkaar en ging hij nog meer onderuitgezakt op de bank zitten.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:02:37 GMT -5
Louis schudde teleurgesteld zijn hoofd. ''Als je het dan echt niet geloofd.. Stel ik voor dat ik nu metHarry over dit ga praten en alles recht ga zetten. Zit hij boven? Mooi, laterz!" Ik liep langs Janey heen de trap op en zei niks meer tot ik bij Harry's kamer kwam en zonder pardon naar binnen liep. "Harry wat is er aan de hand waar had Janey het over?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 16:04:41 GMT -5
Janey bleef beduusd achter. ''Louis, wacht nou even!'' had ze hem nog achterna geroepen. Maar hij was al verdwenen. Ze hield even diep adem voor ze de deur opende en de woonkamer langzaam weer in kwam lopen. Ze voelde zich nogal opgelaten
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:05:21 GMT -5
Harry was niet verplaatste sinds Janey weg was. Hij huilde nog steeds en trilde als een rietje. Verschrikt keek hij op toen Louis iets vroeg. " W-wat." Stotterde hij en veegde snel zijn tranen weg, Misshien zag hij het niet omdat het donker was.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:07:28 GMT -5
Louis liep de kamer binnen en zette een ijzeren gezicht op. "Waarom huil je Hazz? Wat heeft Janey gezegd? Waarom zegt ze dat je homo bent? Je bent toch hetero?" Louis knielde bij Harry neer en zag tranen en veegde die met zijn duim weg. "Geef mij eens antwoord." Fluisterde hij zacht.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:09:36 GMT -5
Harry zuchtte zacht, hij had ook alles door. " Ik weet het niet Lou." het was zo hij wist het echt niet. Hij wist niet meer wie hij was. Hij was zichzelf kwijt. " Ik ben mezelf niet meer." Zei hij zacht, sloot zijn ogen en liet zijn hoofd hangen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:15:00 GMT -5
louis nam Harry's hoofd in zijn handen en tilde zijn gezicht op. "Ben je homo?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:15:59 GMT -5
Harry keek in zijn ogen en beet op zijn lip. " Ik weet het niet." Zei hij hees en voelde weer een traan over zijn wang rollen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:22:39 GMT -5
Louis beet op zijn onderlip. "Ik kan je wel helpen daar achter te komen..." Zei hij zwoel voor dat hij zijn lippen op die van Harry drukte. Louis duwde Harry achterover op het bed en wreef met zijn handen over zijn borst en rug. Dit was als een droom die nooit uit had mogen komen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:27:05 GMT -5
Harry schrok van wat Louis deed en duwde hem weg. Harry was nooit een twijfelaar geweest maar nu leek hij wel een knipperlicht. " Lou, liever niet." Zei hij zacht en ging staan met zijn rug naar Louis.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 16:28:19 GMT -5
Louis kwam overeind en ging dicht op Harry staan. "Waarom vond je het niet fijn dan?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 16:30:34 GMT -5
" Louis, Ik ben in de war. Ik weet niet meer wie ik ben." Zei Harry verward en staarde naar buiten.
|
|