|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 15:28:25 GMT -5
Zayn schrok zich rot van Louis die plotseling naar binnen kwam lopen, ''Oh, jij bent het.'' Zei hij een beetje teleurgested, mensen niet snel kunnen vergeven was toch wel één van zijn slechtste eigenschappen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 15:30:30 GMT -5
Harry hoorde Louis stem door het huis en begon ongecotroleerd te trillen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:31:31 GMT -5
"Hé bah Zayn doe eens iets vrolijker...." Zei ik zogenaamd nepboos en sprong bij hem op de bank. "GIMMI A HUG BRO!" Ik trok Zayn in een beresterke knuffel en grijnsde blij in zijn nek.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:31:31 GMT -5
Liam liep naar binnen en schudde lachend zijn hoofd toen Louis door het huis begon te schreeuwen, de oude Louis was weer terug. Zayn's reactie was dan weer minder, hij wachtte nog even af wat er zou gaan gebeuren.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 15:33:31 GMT -5
Zayn hapte naar lucht doordat die knuffel van Louis eigenlijk iets te sterk was, ''Vanwaar die plotselinge verandering?'' Vroeg Zayn terwijl hij Louis voorzichtig van zich af probeerde te duwen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:35:23 GMT -5
Janey voelde haar broer in haar armen trillende. Ze liet haar armen van hem afglijden en keek hem recht in zijn ogen aan. ''Ik ga naar beneden.'' zei ze beslist. Ze was vastbesloten om Louis aan te vallen op waar hij mee bezig was. De idioot. Straks zou de hele school nog gaan denken dat Harry echt homo was en dan zou de geschiedenis zich herhalen. Het laatste dat Janey wilde was dat haar broer net als in Holmes Chapel weer gepest zou worden. Ze kwam overeind en liep naar de deur
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:36:32 GMT -5
Louis liet zich braaf door Zayn van zich afduwden en viel lachend achterover op de bank. "Daddy Direction vertelde me verhaaltjes in de speeltuin en toen heb ik een dutje gedaan! Goed hé?" Louis was helemaal hyper en blij en dansde door de kamer. Opeens hield hij stil en keek geshockeerd om. "Zijn er nog carrots in de koelkast!?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:43:28 GMT -5
Janey stormde de trap af en liep met grote passen de kamer in waar ze vlak voor Louis bleef staan. Kwaad staarde ze de jongen aan. Ze legde haar hand op zijn borst en duwde hem weg van de drukte in de woonkamer, naar een plek waar ze rustig zouden kunnen praten zonder aangegaapt te worden. Toen ze eindelijk een plekje had gevonden, de gang, trok ze meteen haar hand terug. ''Wat heb jij met Harry gedaan?'' sisde ze naar hem. Met haar groen-bruine ogen keek ze hem vel aan. Haar lippen, die normaal een vrolijke glimlach vormde waren nu samengeperst tot een norse streep.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:45:02 GMT -5
Louis: ''Wat ik heb gedaan? Janey waar heb je het over?'' Louis voelde hoe hij trillende een stap achteruit zette. Was Janey boos op hem omdat hij haar afwees? Hij dacht dat dat al bijgelegd was!? Louis staarde naar de vals kijkende Janey. Wat zou haar antwoord zijn?
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:46:01 GMT -5
''Doe niet alsof je niet weet waar ik het over heb idioot!'' viel ze uit. Niet te geloven.. Wist hij nou echt niet wat hij allemaal aanrichtte? Ze deed een stap in zijn richting en moest zich echt inhouden om hem niet in zijn gezicht te slaan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 15:46:15 GMT -5
Zayn rolde even met zijn ogen en keek Louis geirriteerd aan, hij mocht hem nog steeds niet, of hij nou vrolijk was of niet, dat kon hem niet schelen, binnenkort zouden ze waarschijnlijk toch weer ruzie hebben. Hij lachte even toen hij Janey zo zag doen tegen Louis, ''Dit gaat nog eens grappig worden.'' Hij staarde de twee na toen ze naar de gang gingen.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 15:48:43 GMT -5
Liam hoorde wat Zayn zei en gaf hem een tik tegen zijn achterhoofd ''Hallo, dit is niet grappig okey'' siste Liam
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:49:56 GMT -5
Louis: Ik stak mijn handen in de lucht. ''Rustig Janey, ik weet het echt niet! Wat is er toch? Waarom ben je boos? Is het omdat ik niks voor jou voelde!?''
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:51:23 GMT -5
''Het kan me niets schelen dat je me niet wilt. Ik wil je niet, en Harry ook niet. Hij is géén homo Louis! Je hebt hem volledig gebrainwashed!'' Janey kon zich niet langer inhouden, tilde haar arm op en sloeg hem met haar vlakke hand tegen zijn wang. Ze schrok een beetje van de harde pets. Zo hard had ze nou ook weer niet willen slaan. Haar gezicht trok wit weg.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 15:51:40 GMT -5
''Pff, sorry papa.'' Antwoorde Zayn sarcastisch, telkens als hij woedend werd staarde dat pakje sigaretten hem weer verleidelijk aan, net als nu. ''Ach, Lou krijgt vast wat hij verdient.''
|
|