|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 14:23:15 GMT -5
''Je zussie is er ook.'' Zei Zayn met een grote grijns op zijn gezicht, wat hem betreft mocht Harry's zusje wat vaker langs komen. ''Je moet haar eens wat vaker meenemen.''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:25:51 GMT -5
Harry glimlach verdween meteen Janey die had hij al lang niet meer gezien. Hij sprong langs Zayn en zag haar staan. Hij vloog haar om haar hals. Hij kreeg tranen in zijn ogen town hij haar weer aan keek.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:30:52 GMT -5
Janey knuffelde haar broer stevig. Het was veel te lang geleden dat hij hem had gezien. ''Harry, niet huilen anders ga ik ook huilen.'' zei ze halflachend toen ze de tranen in zijn ogen zag. ''Hoe gaat het met je?''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:33:06 GMT -5
Zuhtend rolde hij met zijn ogen. " kan veel beter." zei hij met nadruk op veel. Hij wou niet vertellendat hij drugs had of dat hij verlieft was op Louis. Was hij dat wel. " het is belangrijker hoe heb met jou gaat."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:36:19 GMT -5
Janey kreeg een brok in haar keel. ''Het gaat goed, maar.. Ik wil even met je praten als dat kan,'' ze keek even langs Harry heen naar Zayn. ''Onder vier ogen.'' De dingen die ze zouden moeten gaan bespreken waren geen dingen waarvan ze wou dat Zayn die hoorde. Ze wist niet wat ze precies kon verwachten maar er was iets gaande tussen haar broer en Louis, dat was meer dan duidelijk.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:38:04 GMT -5
" Ja is goed we kunnen naar mijn kamer." zei harry en klonk nu toch bezorgt om zijn zussie
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:40:50 GMT -5
Janey glimlachte zwakjes naar hem. ''Goed plan, kom je?'' ze liep alvast vooruit terwijl ze eigenlijk geen idee welke kant ze op moest. Ze wist de weg in dit appartement immers niet. Nerveus plukte ze aan haar vest
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:43:30 GMT -5
" hier naar binnen!@ riep ik snel toen Janey bijna in zayns heilige gedeelte was, De badkamer. Ik liep mijn kamer in en trapte wat kleding aan de kant. " plof maar ergens neer."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:49:00 GMT -5
Janey ging aan het voeteneind van zijn bed zitten en keek hem serieus aan. ''Harry je weet toch dat je alles bij me kwijt kan, wat het ook is,'' begon ze voorzichtig. Met haar vinger tekende ze cirkeltjes op zijn dekbed. ''Want ik heb het gevoel dat er van alles tussen jou en Louis speelt. Vergeef me als ik het fout heb maar ik was zo straks in het park en.. en Louis kuste me daar en.. daarna deed hij heel vreemd. Hij bleef herhalen dat ik jou er niets voor mocht vertellen.'' Ze keek recht in haar broer's ogen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:53:52 GMT -5
Het kwam als een klap ik Harry's gezicht. Woede en verdriet voelde Harry door zijn aderen stromen. Waarom zou Louis zijn zusje zoenen en vervolgens gillen dat ik het niet mocht weten. tranen kwamen in zijn ogen, hij pakte zijn krullen vast en trok eraan. " Waarom?" Fluisterde hij zo zacht als een veer die op de grond viel
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:59:30 GMT -5
Geschrokken schoot Janey van het bed af en ze knielde naast hem neer. Ze nam zijn hoofd en haar handen en tilde hem op zodat ze hem aan kon kijken. ''Wat is er toch? Waarom doet dit je zoveel?'' In haar hoofd werd het antwoord allang voor gezegd, ze probeerde het te negeren maar gaf dat uiteindelijk maar op. Nu moest ze het weten ook. ''Je bent toch niet verliefd op hem he?''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 15:02:25 GMT -5
Tranen rolde ondertussen als rivieren over zijn wangen. Waarom kon hij nou nooit normaal doen. Hij was een een kant en klare eikel. " M-Misschien." Stotterde hij bang voor haar reactie, ze zou hem moeten haten hij was een vuile homo.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 15:09:25 GMT -5
''Maar je..'' ze perste haar lippen weer op elkaar. Dit moest ze even laten bezinken. Haar broer kon toch geen homo zijn? Ze had het nog nooit aan hem gemerkt.. niet voor Louis in het spel kwam.. Een raar iets dat voelde als woede vulde haar. Ze beloofde er helemaal niets van. Het was vast Louis die haar broer dit wijsmaakte. Eigenlijk wou ze nu meteen naar die klojo toe maar in plaats daar van bleef ze zitten en sloeg ze haar armen om haar broer heen, niet wetend wat te zeggen
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 15:12:16 GMT -5
Harry wist het ze kon het aan zijn zusje zien, ze was boos. Ze zou hem straks laten vallen en nooit meer willen zien. Ondanks dat ze hem trooste zou hij straks allen zijn. Hij begon te snikken en probeerde normal adem te halen wat niet lukte.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 24, 2012 15:26:01 GMT -5
Louis had onderweg Liam nog veel zitten plagen over het donker en was ontzettend vrolijk toen hij het huis binnen stapte. "HALLO MY SWEET MATES!!! BOOBEAR IS HOME!!!!!" Gilde hij door het huis. Benieuwd wie de eerste zou zijn die hem zou komen begroeten.
|
|