|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 9:18:48 GMT -5
Janey lachte even met hem mee. Het was inderdaad niet het meest nette appartement dat ze ooit had gezien, maar het viel gelukkig mee. Dankbaar nam ze plaats op de bank. ''Dankje,'' zei ze glimlachend. ''En ja graag, doe maar een glas water.'' Jeetje hij was zo ontzettend leuk. Ze had hem toen hij meedeed aan X-Factor wel eens kort gesproken, maar dan was het meestal enkel gedag zeggen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 9:23:32 GMT -5
Zayn schonk haar nog een glimlachje en liep naar de keuken, hij neuriede What Makes You Beautiful en schonk ondertussen water in voor het meisje op de bank. Snel kwam hij er mee terug lopen. ''Voor de knappe dame.'' Hij knipoogde even en ging ook maar zitten, Liam had het net nog over verleden vergeten en zo te zien was dat nu al gelukt.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 9:27:24 GMT -5
Opnieuw maakte Janey's hart een sprongetje. Licht blozend pakte ze het glas aan en nam ze een klein slokje om even niets terug te hoeven zeggen. Die jongen maakte haar gek, nu al. Ze keek even de andere kant op en merkte toen pas dat ze niet alleen waren. ''Hey.'' zei ze vriendelijk tegen Liam.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 9:34:30 GMT -5
''Hoi'' zei Liam, ''Ik ga denk ik maar even euh... wandelen of zo. In ieder geval ik zal jullie niet to last zijn, en Zayn zorg ervoor dat je niet te veel gaat kwijlen hé'' zei Liam grijnzend. Hij liep de deur uit en zocht een rustig plekje op.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 9:47:10 GMT -5
Zayn keek Liam even met zo'n typisch geirriteerd gezicht na maar zette al snel weer een glimlach op toen hij dat meisje weer zag zitten, dat ze een beetje bloosde maakte haar alleen maar schattiger. Hij beet even op zijn lip en deed zijn best om een gespreksonderwerp te vinden, ''Jij zit toch ook op West Londen High School? Of zit ik nou helemaal fout?'' Vroeg hij voorzichtig, alsof hij bang was dat hij met elk woordje iets verkeerds zou zeggen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 10:05:57 GMT -5
Janey had van binnen even gegrijnsd toen Liam dat laatste zei. Draaide met het glas tussen haar handen keek ze Zayn aan. Hij beet op zijn lip en op een of andere manier maakte hem dat ontzettend sexy. Hoe kon iemand die er zo sexy uit zag als hem nou zo lief en voorzichtig praten? Ze knikte toen hij uitgepraat was. ''Nee, dat klopt. Ik hoorde van Harry dat jullie ook naar onze school komen. Ben je niet bang dat alle meisjes gillend achter je aan gaan rennen?''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 10:30:47 GMT -5
Zayn lachte even, ''Tja, daar zullen ze denk ik wel aan gewend raken, Het is best wel raar om weer naar school te gaan na al die tours. Is het wel een beetje een leuke school?'' Hij stelde nog maar een vraag, gewoon om de reden dat hij het nu al fijn vond om naar haar stem te luisteren.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 10:41:42 GMT -5
Janey knikte begrijpend. Dat moest inderdaad vreemd zijn. Maar nadat hij de laatste vraag had uitgesproken veranderde haar hele gezichtsuitdrukking. ''Het is er vreselijk,'' Ze probeerde zo ernstig mogelijk te kijken. ''Je overleefd het daar nog geen dag.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 10:53:46 GMT -5
Dat antwoord had Zayn niet verwacht, net op het moment dat praten tegen haar wat makkelijker ging had hij een domme vraag gesteld. ''Echt? Wat dan? Zo erg kan het toch niet zijn?'' De verbazing in zijn stem was duidelijk hoorbaar.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 13:42:37 GMT -5
Janey moest lachen om Zayn's verbazing. ''Just kidding Bradfordboy,'' zei ze grijzend. ''Het is echt een hele leuke school. We hebben ook een rugbyteam, je zou mee moeten doen aan de try-outs.'' Ze liet haar blik even naar zijn torso glijden. ''Je bent vast erg sportief.'' Als ze eerlijk moest zijn wist ze precies hoe hij er uit zag onder dat shirt. Uit nieuwsgierigheid had ze wel eens gegoogeld. Maar dat zei ze er maar niet bij. Ze wou niet over komen als een of andere gestoorde fan.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 24, 2012 13:50:23 GMT -5
Niall was ondertussen al lang naar boven geglipt. Hij zat weer op zijn kamer en hield een foto onder zijn kussen vandaan. Hoe zou Liam reageren als hij wist dat Niall ingebroken had op zijn computer om een foto van zijn zusje uit te printen? Glimlachend keek hij naar dat mooie meisje op de foto. Hij wou haar zo graag écht leren kennen. Eindelijk eens closer met haar worden maar hij had geen idee hoe hij het moest aanpakken. Normaal vroeg hij Zayn altijd advies maar hij voelde zich nog steeds ongemakkelijk bij zijn vriend. Het was niet dat hij bang was, of boos.. maar het voelde gewoon vreemd.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:14:33 GMT -5
Piekerend liep Harry naar huis, zou het het wel moeten doen. Niemand hield van die stille of chagie harry dus moest hij weer vrolijk worden door XTC. Harry belde aan want kathy had zijn sleutel nog dus kon hij niet naar binnen
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 14:18:43 GMT -5
''Haha, gelukkig maar.'' Zayn zuchte even van opluchting, als er iets was dat hij niet wou was het wel weer gepest worden op een school. ''Rugby klinkt inderdaad wel leuk, ik zal zeker een keer kijken.'' Hij schonk Janey even een scheef glimlachje. Hij schrok op toen hij de deurbel al voor de derde keer vandaag hoorde, ''Ik denk dat, dat je broer is.'' Zei hij terwijl hij op stond en weer de deur open deed. ''Hey Haz!''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 24, 2012 14:20:38 GMT -5
Harry keek vrolijk naar Zayn die er erg vrolijk uit zag. " Hai mate!" riep hij vrolijk.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 14:21:32 GMT -5
Janey zette haar glas op tafel en stond op, meteen schoot er weer door haar heen waarom ze hier eigenlijk was. Ze moest met Harry praten. Toen ze weer terug dacht aan wat er gebeurd was voelde ze zich plots niet zo vrolijk meer. Toen ze zijn vrolijke stem hoorde zuchtte ze. Moest ze nou echt zijn goede bui weer gaan verpesten?
|
|