|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 16:38:34 GMT -5
''Wow'' was het enige wat Liam kon zeggen, ''Das heftig, maar ben je uit vrije wil daar naar toe gegaan of werd je gewongen?'' vroeg hij zacht. Nu hoopte hij dat Zayn niet boos zou worden op hem. ''Ik ben eigenlijk wel heel blij dat je het nu verteld hebt ik denk dat dat voor jou ook prettiger is''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 16:47:59 GMT -5
''Uitvrijewil.'' Zei Zayn heel snel achter elkaar, ''Nou ja, ook niet helemaal, het was Dough's idee maar uiteindelijk heb ik het gewoon geaccepteerd en uitgevoerd.'' Voegde hij er aan toe. ''Liam, beloof me dat je dit tegen niemand maar dan ook niemand zegt!''
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 23, 2012 0:47:34 GMT -5
''Ik hou mijn mond dicht, maar ik begrijp niet waarom je zo bang was om het te vertellen. Dacht je echt dat ik je dan zou gaan haten?''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 23, 2012 2:24:05 GMT -5
''Eigenlijk wel.'' Zayn haalde zijn schouders op, hij vond het verbazend dat Liam niet boos op hem werd, maar aan de ene kant was hij ook blij dat Liam hem niet anders zag dan eerst. Toch zag hij telkens nog die rijke jongen voor zich die hem smeekte om hem niet meer te slaan, maar de Pakistaanse jongen was niet opgehouden, totdat de jongen als een gek begon te hoesten. ''Ik ben al lang blij dat je me niet echt haat ofzo.''
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 23, 2012 11:18:38 GMT -5
''Doe niet zo gek man, je bent m'n beste vriend en dan doordat je die dingen hebt gedaan zou ik jou ineens moeten haten. Nou echt niet ik heb geen zin om mijn beste vriend te verliezen'' Liam moest eigenlijk wel lachen om Zayn.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 23, 2012 13:48:00 GMT -5
Zayn glimlachte een beetje scheef en he was duidelijk te zien dat het hem nog lang niet helemaal lekker zat. ''Bedankt, maar ik was even bang dat ik jou daardoor zou verliezen eigenlijk, ik ben een moordenaar en het lijkt jou niet niet eens iets uit te maken.''
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 23, 2012 16:25:45 GMT -5
''Zayn, je bent geen moordenaar. Je denkt dat je dat bent, en ja je hebt verselijke dingen gedaan als ik het zo hoor. Maar ik heb niet gezegt dat het me niets uit maakt of zo, maar ik weet gewoon dat je dat in elkaar slaan enzo niet meer wilt. Dus waarom zou jij mij door jouw daden verliezen. Vergeet wat er in het verleden is gebeurd.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 23, 2012 17:55:56 GMT -5
Vergeet wat er in het verleden is gebeurd. De woorden dreunden door Zayn's hoofd heen, dat ging nogal moelijk worden en al helemaal als Kathy het op deze manier weer terug bracht, maarja, aan Kathy zat hij voorlopig nog wel even vast. ''Thanks Li, nu maar hopen dat het verleden vergeten een beetje lukt.'' Zei hij zuchtend.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 2:16:08 GMT -5
Uit woede en frustratie en gewoon omdat ze zo snel mogelijk bij Harry wou zijn rende Janey razendsnel het park uit, de straat op. Maar de wereld vloog zo snel aan haar voorbij dat ze dat amper in de gaten had. Ze dacht niet eens echt na over waar ze heen rende en toch liep ze in een rechtte lijn naar het appartement toe. Hijgend kwam ze tot stilstand. Haar benen brandde, maar dat maakte haar niets uit. Ze moest me Harry praten nu. Zodra ze haar ademhaling weer onder controle had en haar haar een beetje goed had gestreken drukte ze op de bel.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 24, 2012 4:13:11 GMT -5
Liam keek Zayn even aan, ''Het zal wel lastig zijn maar je moet gewoon aan andere dingen denken. Dus niet aan je verleden denken dan komt het wel goed'' Liam glimlachte even naar Zayn. ''Zullen we maar naar binnen gaan?'' vroeg hij aan Zayn
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 5:18:57 GMT -5
Zayn glimlachte even terug naar zijn beste vriend en knikte. Net toen hij naar binnen liep hoorde hij de deurbel, ''Zo we zijn populair.'' Zei hij lachend terwijl hij naar de deur liep en hem open deed. Wat hij toen zag was waarschijnlijk het mooiste meisje dat hij ooit had gezien, ze keek dan wel niet zo vrolijk maar toch, iets aan haar vond hij bijzonder. Bovendien kwam ze hem ook heel bekend voor. ''Hey, kan ik je ergens mee helpen?''
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 5:28:32 GMT -5
Janey deed haar mond open om wat te zeggen maar toen ze de jongen zag die de deur voor haar opende deed ze hem net zo hard weer dicht. Het duurde even voordat ze door had dat hij wat aan haar vroeg. Ze knipperde een paar keer met haar ogen. ''Ow,'' zei ze ademloos. ''Hoi Zayn. Ik kom voor..'' Ja waar kwam ze nou eigenlijk voor? Ze raakte volledig afgeleid door die knappe jongen met het heerlijke accent. ''Harry.'' zei ze na een tijdje toen het haar eindelijk gelukt was te stoppen met naar zijn gezicht staren. ''Is hij er?'' ze probeerde gewoon normaal te doen maar automatisch verscheen er een flirterig glimlachje op haar lippen
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 6:27:49 GMT -5
Pas nu herkende Zayn haar weer, dit was Harry's zusje. ''Ja Harry, ehm die is volgens mij...'' Hij draaide even om alsof hij zo kon zien of Harry binnen was maar keerde zich snel weer terug naar Janey, ''Niet hier, hij ging even weg.'' Zei hij snel, nu baalde hij er echt van dat Harry er niet was. ''Maar je mag wel naar binnen komen als je wilt hij zal zo wel terug zijn.'' Ook op Zayn's gezicht verscheen een glimlach, dit was waarschijnlijk het eerste meisje dat hem een beetje in verlegenheid bracht.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 24, 2012 7:27:13 GMT -5
Janey's hart maakte een sprongetje. Nu begon ze zich ineens zorgen te maken over hele andere dingen. Ze bekeek haar trainingsbroek afkeurend. Waarom moest dit nou net gebeuren terwijl ze er niet uit zag? Maar ze schudde die zorgen al snel van zich af en keek weer op naar Zayn's gezicht. Zijn prachtige glimlach deed haar haast smelten. ''Als dat niet erg is, dan graag.'' antwoordde ze. ''Heel graag zelfs lekkerding.'' Die zin was zo zacht dat er maar een kleine kans was dat hij haar verstaan had. Waar was ze nou mee bezig? Hij vroeg haar gewoon binnen, dat is wat alle vriendelijke jongens zouden doen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 24, 2012 7:49:00 GMT -5
Dat was zeker niet erg, die glimlach was niet Zayn's gezicht af te krijgen, hij hoorde dan wel niet wat ze zo zacht zei maar dat maakte hem ook even niets uit, het enige wat hij nu dacht was, jackpot. ''Let niet op de rotzooi, dit is wat je krijgt als je een groep jongens in een appartement laat wonen.'' Hij lachte even, Harry had zijn zusje vaker moeten meenemen. ''Ga maar zitten.'' Zei hij galant terwijl hij met zijn hand naar de bank wees. ''Wil je iets drinken?''
|
|