|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:30:50 GMT -5
" ahh zayny je bent wel een goede jongen." giechelde ze irritand
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 15:35:07 GMT -5
Liam liep naar de badkamer om zijn knokkels schoon te maken. Niet dat het veel hielp want het bloed was imiddels al gestolt. Hij luisterde naar wat Zayn en Kathy tegen elkaar zeiden iets met vroeger of zo. Nu wilde hij het weten ook, wat voor'n erge dingen heeft Zayn gedaan? Aarzelend stond hij boven aan de trap en hoopte dat Kathy zou verdwijnen. hij werd zo gek van zichczelf dat hij maar op de bovenste tree ging zitten en de goede keuze maken. Hier blijven of naar beneden.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:35:41 GMT -5
''Was jij nou maar een goed meisje.'' Zayn keek Kathy vanuit zijn ooghoeken aan, ze was hier nog maar zo kort en nu als had ze hem helemaal in zijn macht, niet omdat hij dat leuk vond, maar wel om de band te beschermen tegen dingen zoals de pers, nu zat hij toch echt aan Kathy vast. Hij zuchte en plofte op de bank, nu werd het proberen om zo ver mogelijk bij Kathy uit de buurt te blijven, dat ging nog eens moelijk worden.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:37:29 GMT -5
" zeg zayn mis je her niet, je weet wel." kathy sprak luid zodat iedereen het zou kunnen horen. Niet day er veel mensen zijn. " het slaan, martelen en moorden?"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:40:41 GMT -5
Met grote ogen keek Zayn het meisje aan dat hem zojuist nog had beloofd om niets te zeggen, ''Kathy!!'' Riep hij boos terwijl hij zijn bruine ogen één en al woede uit straalde, ''Je zou niets zeggen!''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:41:32 GMT -5
" dude we zijn alleen relax neem een joint oofzo."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 15:45:01 GMT -5
Bij de woorden die Kathy zei werden Liam's ogen 3 keer zo groot, en dan nog die reactie van Zayn. Hij wist het nu zeker hij stapte voorzichtig de trap af. ''Zayn zeg me gewoon eerlijk wat je allemaal hebt gedaan in het verleden'' begon Liam ''Ik bedoel, waarom zouden wij jouw daardoor gaan haten? Je bent mijn beste vriend en ik wil gewoon niet dat je bang bent dat wij je nooit mer willen zien of zo'' zei Liam. Hij was een stuk rustiger dan net, hij keek de Pakistaanse jongen afwachtend aan/
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:48:09 GMT -5
''We zijn dus niet alleen...'' Zayn keek Kathy geirriteerd aan. ''Toch neem ik je advies op, sorry Liam, Kathy maakte alleen even een grapje.'' Hij liep naar de tafel waar hij nog een pakje met sigaretten had liggen. ''Gaat het wel weer een beetje met jou?'' Vroeg hij geintereseerd terwijl hij een peukje op stak, hem even in zijn mond stopte, en zo weer rook uitblaasde.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 15:51:58 GMT -5
''Met mij prima ik maak me gewoon zorgen om jouw'' hij probeerde zo gewoontjes mogelijk te klinken. ''Zayn ik zie aan je dat je liegt, kom op wees alsjeblieft eerlijk tegen me'' Liam smeekte het hem gewoon bijna. ''En wil je buiten roken? Het gaat hier nogal stinken''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 16:00:32 GMT -5
''Geen rede voor zorgen, er is niets aan de hand, Kathy hier vond het alleen nodig om nog even te herhalen wat ik al aan jullie heb verteld.'' Zayn haalde zijn schouders op, niemand hoefde te weten dat hij al die mensen in elkaar had geslagen voor een beetje geld en hulpeloze knulletjes gewoon verwond in een steegje had laten liggen, misschien hadden sommige het niet overleefd, misschien wel, niemand hoefde hier iets over te weten, en al helemaal Liam niet, die zou alleen maar stom over hem gaan denken en hij wilde niet dat zijn vrienden zo over hem dachten. ''Ik ga inderdaad maar even buiten roken, en Kathy, jou spreek ik zo nog wel.''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 16:03:38 GMT -5
" ach maak je niet druk. Just joking." zei kathy toen zayn opstand. " Ik zweer her op mijn graf."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 16:09:14 GMT -5
Wat dacht Zayn wel niet? Liam wilde achter Zayn aan lopen maar deed hey toch niet, totdat hij zah dat hij hier alleen was met Kathy. ''Ik moet even met Zayn praten'' zei hij en hij liep naar buiten. Hij gooide de deur dicht, ''Zayn...'' Liam zuchtte diep. ''Zayn je weet dat dit geen zin heeft, i heb liever dat je het ons verteld dan dat Kathy het doorlult aan Niall bijvoorbeeld. Ik hoorde jullie praten en ik wordt heus niet boos als je alles gewoon verteld. Maar ik vertrouw die Kathy dus echt niet en ik heb echt 20 x liever dat jij het ze verteld dan dat Kathy dat achter jouw rug om doet. Dus je weet nu dat ik niet boos op je zal worden, er is geen reden om dit niet te vertellen''. Liam wilde maar één ding en dat was dat Zayn de waarheid ging vertellen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 16:13:55 GMT -5
Zayn blies de rook de lucht in, jammer genoeg stond de wind in zijn richting waardoor de rook net zo hard weer zijn neus in ging wat verschrikkelijk smerig was. Hij zuchte en gooide de sigaret op de grond en trapte hem goed uit. Hij draaide zich om zodat hij Liam aan kon kijken terwijl hij tegen hem praatte. ''Ze maakte een grapje ze zei het net zelf.'' Zayn's stem klonk een stuk hoger, dat gebeurde meestal als hij iemand probeerde te overtuigen maar Liam kennende zou hij niet rusten voor hij het wist. ''Geloof me, als ik het je zou vertellen zou je niet eens meer met me om willen gaan, tenzij je mensen aardig vind die andere bijna de dood in slaan.''
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 16:22:46 GMT -5
''Zayn, je bent als een broer voor mij, al heb je iemand vermoord voor mij blijf je altijd de Zayn die ik ken. En sinds wanneer doe jij zo aardig tegen Kathy? Heeft ze je omgekocht of zo?'' Liam wilde gewoon weten wat er in het verleden is gebeurd, ookal wilde Zayn het niet vertellen. Liam bleef maar pushen en volhouden totdat Zayn het hem eindelijk verteld. Hij wou alleen dat Zayn eerlijk was meer ook niet, en dat hij vreselijke dingen heeft gedaan daar was Liam zelf al wel achter.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 16:29:08 GMT -5
Zayn glimlachte even kort, hij was al lang blij dat Liam zo over hem dacht. ''Nou euhm... samen met de rest van die groep overvielen we mensen en sloegen ze net zo lang totdat ze geen stap meer konden verzetten, Sekar en Ratan hebben me een paar keer bijna gedwongen om iets met meisjes te doen wat ik nooit gedaan heb aangezien ik dat gewoon echt niet over mijn hart kon krijgen.'' Hij slikte even voordat hij verder vertelde, ''Na een tijdje was Dough mijn beste vriend geworden en had hij me omdat hij me vertrouwde op een belangrijke missie gestuurd, de zoon van één of andere miljonair overvallen, hij was ongeveer even oud als mij, het lukte me, maar ik wist niet dat die jongen last van astma of wat het dan ook was had. Hij stierf in mijn armen en het was mijn eigen schuld, als ik niet zo lang had doorgeslagen had die jongen nog lucht binnen kunnen krijgen.'' De Pakistaanse jongen snikte even, dit was alleen nog maar een voorbeeld. Hij ging niets zeggen over Kathy, alleen nog steeds uit angst dat ze hem zou verraden.
|
|