|
Post by Zayn Malik on Mar 21, 2012 13:46:56 GMT -5
Zayn gaf Liam even een meelevend glimlachje en haalde even zijn schouders op, ''Misschien...'' Antwoordde hij zachtjes op wat Liam zei, hij wist dat zijn vriend het goed bedoelde maar toch zag hij het nog als zijn schuld, Kathy's woorden spookte weer door zijn hoofd, 'Zayn je bent een slimme jongen je weet het wel.' Waarom deed ze zo vaag? En wat had hij nou nog met Kathy te maken? Hij had haar zo lang niet meer gezien, de enige reden zou kunnen zijn dat ze nog steeds met Dough om ging maar dat zou toch haast niet? Hij schoof die gedachten snel van zich af, Dough was waarschijnlijk gewoon weg. Hij staarde even naar Niall, ''Louis zusje is even langs geweest.'' Antwoorde hij kort op de vraag van zijn Ierse vriend, hij was al lang blij dat Niall weer wat tegen hem zei.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 13:37:29 GMT -5
Met een grijns maakte kathy de deur van louis' huisje open. " Elloo i'm back!" riep ik vrolijk en bleef in de deur opening richtig de woonkamer staan. Liam had rode igen prachtig vond kathy.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 13:45:13 GMT -5
''Yaaaaay!'' Het was niet moeilijk om sarcasme te bespeuren in Zayn's stem. ''Kan je alsjeblieft weer weg gaan.'' Hij keek Kathy doordringend aan, hopelijk zou ze luisteren en hem gewoon smeren want ze begon hem nu aardig te irriteren, bovendien was Liam nu helemaal overstuur en daar kon hij haar echt niet bij hebben.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 13:58:00 GMT -5
Jippie die stomme slet was weer terug. Nou toen had Liam er helemaal geen zn meer in en voelde zoveel woedde bij hem op komen. ''Als je nou niet op dondert trap ik je persoonlijk het huis het!!! Ik MEEN HET!!! DONDER OP!!'' tierde Liam naar het meisje in de deuropening. Zijn wangen waren rood van woede en alle aders in zijn nek waren te zien, normaal was hij nooit zo kwaad maar nu. Nu had hij het echt helemaal gehad met die slet!
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 14:00:50 GMT -5
" kom maar jochie, maar weet dat je mijn broertje niet blij maakt." zei kathy relax en leunde nonchalant tegen de deurpost. Ze keek verveeld naar haar nagels, als ze dough kan in palmen kan het hier makkelijk.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 14:07:45 GMT -5
''Dus je mag dan wel Louis' kleine zusje zijn maar daarom haat ik je er niks minder om!'' Liam stormde naar de deur waar Kathy nog steeds stond. Hij stond nu recht voor haar en wilde haar echt het huis uit trappen maar toch hield iets hem tegen. Hij deed een paar passen achteruit en keek naar de grond, waar was hij mee bezig?
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 14:30:13 GMT -5
Zayn keek met grote ogen naar Liam, dat had hij niet verwacht, eerder een rustige opmerking die alsnog wel hard aan kwam. Hij slikte even, hij kon aan Liam zien dat ook hij zag dat hij fout zat. De Pakistaanse jongen stond op en ging naast Liam staan, ''Sorry Kathy, maar we hebben hier even geen zin in privé hoertjes.'' Zei hij terwijl hij haar bij haar arm pakte. ''Misschien moet ik je de andere kant van de deur eens laten zien?''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:00:18 GMT -5
Kathy lachte gemeen en liep naar de keuken. Even snel pilletje slikken. Ze pakte een glas water en slikte twee kleine pilletjes in. Zodra ze ze door geslikt had en voelde ze de energie meteen door haar lichaam stromen. Hun prive hoertje omg vaag. " dus waar kan ik slapen?" vroeg ze terwijl ze de woonkamer in liep en op een stoel ging zitten.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:04:02 GMT -5
''Op straat.'' Mompelde Zayn binnensmonds. ''Kathy je maakt dit alleen maar moeilijker voor iedereen! Ga asjeblieft weg, ik wil niet dat...'' Hij stopte met praten, als hij tegen Kathy zou zeggen dat hij niet wilde dat heel zijn verleden weer omhoog zou komen dan zou ze het sowieso zeggen, hij slikte even, hij zou nu toch echt Kathy te vriend moeten houden, ze wist te veel over hem, ook dingen die hij had gedaan toen hij nog in die bende zat.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:08:40 GMT -5
" waarom??" grinnikte kathy hyper en kreeg de slappe lach, XTC was exht cool. Met grote ogen keek ze. Aar de jongens.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 22, 2012 15:11:24 GMT -5
Liam zuchtte en ging weer naar boven voordat hij die slet echt zou gaan slaan ''Donder op Kathy!'' zei hij onderaan de trap. HIj liep naar Zayn toe ''Echt als ze nu niet weggaat dan gaat het echt niet goed komen hoor dus ik ga mijn woede en frustratie afreageren op de muur of zo'' fluisterde hij in Zayn's oor, in de hoop dat mevrouw slet het neit zou horen. Hij zuchtte nog een keer en liep de trap op. Eenmaal in zijn kamer aangekomen sloeg hij hard tegen de muur aan. Zijn knokkels bloedde maar dat kon hem niks schelen hij sloeg nog een keer en nog eens. Totdat zijn hand knakte en liet zich met zijn bebloede hand op zijn bed vallen.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:14:41 GMT -5
Kathy hoorde allemaal bonken op de muur boven en keek er. Erbaast na. " Zayn hoe heb je zo diep kunnen zinken." zei ze serieus en keek hem kwaad aan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:21:38 GMT -5
''Dat is misschien inderdaad een beter idee dan op haar.'' Fluisterde Zayn nog terug tegen Liam voordat hij de trap op liep. Hij keek terug naar Kathy, ''Hoe ik zo diep heb kunnen zinken? Ik ben tenminste opgeschoten in het leven, jij bent niets verandert.'' Zei hij terwijl hij haar even goed bekeek, nee, niets verandert. ''Kathy je moet me iets beloven als je hier wilt blijven, je houd je mond over wat ik vroeger allemaal heb gedaan.''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 22, 2012 15:24:40 GMT -5
Een glimlach kwam op kathy's gezicht. " als jij me dan ook als vriend behandelt anders zorg ik dat her op de voorpagina staad van alle roddel bladen en peof weg carriere. Jou keus."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 22, 2012 15:29:40 GMT -5
Een koude rilling ging over Zayn's rug heen, hoe zouden de fans reageren als ze zoiets te horen zouden krijgen, hij zou alles verpesten, niet alleen voor zichzelf maar ook voor de rest van de band. ''Waarom maak je me dit nou weer zo moeilijk?'' Hij beet op zijn lip en staarde naar de grond, ''Oké, deal. Jij houd je mond dicht en ik doe aardig tegen je.'' Zei hij uiteindelijk, hij staarde weer naar de trap in de hoop dat Liam weer zou komen, dan zat hij hier niet alleen met Kathy.
|
|