|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 12:02:46 GMT -5
"WAR!?" Louis sprong op en balde zijn vuisten. "Meen je dat? Kwamen ze naar jou zoeken!? De lafaards! Onschuldige meisjes snijden! Ik zal ze een bezoekje moeten brengen! En dan vooral die smerige, arrogante, achterbakse, lul van een DOUGH!" Ik zag het al helemaal voor me. Ik ga in de auto naar die mongolen toe en timmer hun bek één voor één plat! "Liam wil jij een verbanddoos voor me halen? O en graag een natte doek." Hiervoor zouden ze boeten!
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 12:36:41 GMT -5
''Ja ja rustig het is maar een schrammetje ze bloed heus niet dood hoor'' zei Liam terwijl hij naar de verbanddoos zocht. Hij haalde verveeld de verbanddoos uit het kastje en pakte een vaatdoek en hield de even onder de kraan. Langzaam liep hij weer naar Kathy en haar hysterische broer, onderweg kwam hij Danah tegen hij keek haar aan en glimlachte even. Jeetje wat was dat toch? Hij liep weer verder naar de gewonde en gooide de verbanddoos en de vaatdoek naar Louis.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 13:06:19 GMT -5
Zayn wisselde even een blik met Liam die er duidelijk net zo weinig van begreep als hij, ''Vind je dat dan niet ook maar een klein beetje raar?!'' Hij deed zijn best om zijn stem niet te verheffen maar het was duidelijk te horen dat hij pissig was, ''Waarom is het enige wat ze heeft een sneetje terwijl mijn zusje bijna werd verkracht en ik in elkaar geslagen werd?!!'' Zijn ogen leken vuur te spuiten, hij staarde terug naar Kathy, ''Vertel eens, heb je verder nog meer goeie smoesjes?''
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 13:24:40 GMT -5
Liam was het helemaal met Zayn eens ''Ja, zeg het eens Kathy, ik hou niet zo van mensen die liegen om aandacht te krijgen''. Normaal zou Liam altijd rustig blijven maar door alles wat er de afgelopen weken is gebeurd was hij al dat gedoe meer dan zat! ''Lou ik vind je echt eerlijk waar een toffe gast maar ik ga mijn tijd niet verspillen doe jij dat maar'' zei Liam en hij ging weer zitten.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 13:44:03 GMT -5
Louis ving de spullen op die Liam naar hem gooide maar keek hem niet aan met dank. "Wat is dit nou weer voor een achterlijk gedrag? Wij accepteerde Zayn toch ook gelijk toen hij half dood bij ons op de stoep stond? Wat is er mis met jullie!? Laat Kathy met RUST en vooral jij Zayn! Ik heb niks tegen jullie maar wat er ook gebeurd mijn familie komt altijd op de eerste plaats! Sorry mates maar het is niet anders, ik laat Kathy hier blijven."
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 13:50:12 GMT -5
''Wat dt voor'n gedrag is? Dit is nou het gedrag als je iemand niet vertrouwd die plotseling een week weg is precies net toen Danah binnen kwam stappen en haar verhaal vertelde. En jij kent Dough dus het is allemaal wel heel vreemd vind je niet? Ja tuurlijk zet je je familie op de eerste plaats maar kan je jouw eigen familie wel vertrouwen? En jij moet Zayn net zo goed met rust laten jullie allebei, Zayn is mijn beste vriend dus voor mij gaan hij en zijn zusje voor die hebben het even iets zwaarder gehad dan Kathy nu hoor!'' Liam was zo ontiegelijk kwaad. Hij wilde Kathy dolgraag het huis uit trappen, hij had niet eens door dat hij weer was gaan staan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 13:53:58 GMT -5
Zayn knikte instemmend op wat Liam zei en keek hem even dankbaar aan, tenminste iemand die nog aan zijn kant stond. ''Als we het dan toch over vetrouwen hebben, dat daar is iets wat ik absoluut niet vertrouw.'' Zei hij terwijl hij naar Kathy wees, ''Of moet ik je grote broer gaan vertellen wat je vroeger al wel allemaal niet hebt gedaan?'' Hij keek het meisje op de bank uitdagend aan, ''Ik weet niet wat haar plan is, maar moet je eens zien, we hebben nu al ruzie!''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 13:54:40 GMT -5
"En jij moet je er al helemaal buiten houden Payne! Jij hebt hier geen familie in de buurt om je zorgen over te maken! En als je het echt wil weten.. Mijn echte familie kan ik niet vertrouwen nee.... Maar mijn tweede familie bij deze ook niet meer..... Ik dacht dat wij hier om elkaar gaven! Op de manier zoals we nu zijn maar zo te zien is dat één grote LEUGEN!" Louis was razend. Zo razend dat hij opsprong en de verbanddoos liet vallen.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 13:59:53 GMT -5
BAM Die kwam hard aan alsof ik me geen zorgen maak om Shayla, alsof ik een gevoelloos mens bent. ''Je tweede familie geeft om je om wie je bent, hoe weet je of Kathy ook zo om jou geeft als wij dat doen? Nee om Shayla hoef ik me niet zo'n erge zorgen te maken, tuurlijk doe ik dat toch het is en blijft mijn kleine zusje maar Shayla is niet zo dom om dezelfde dingen te doen die Kathy ook doet'' zei Liam hij kwam ineens een stuk rustiger over.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 14:06:17 GMT -5
"Liam....." Louis balde zijn handen tot vuisten en zijn knokkels werden langzaam wit. "Dus jij wilt zeggen.... Dat Kathy zowel niks om mij geeft en ook nog dom is!? Jullie.... Jullie kunnen geen familie van mij zijn als je mijn echte familie niet accepteert zoals ze zijn! Liam..... Voor deze ene keer..... Wees het met me eens...."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 14:09:04 GMT -5
Zayn keek naar zijn twee ruziende vrienden, dit ging echt de verkeerde kant op, snel ging hij tussen de twee in staan. ''We zijn hier allemaal familie oké, broers. Maar die Kathy is nog geen vijf minuten binnen en moet je kijken!'' Zijn stem was vol woede, geen vleugje medelijden voor Kathy.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 14:11:06 GMT -5
''Kom op Lou merk je dan niet dat Kathy zo beïnvloedbaar is? Ik zeg niet dat ze niet om je geeft maar... weet je laat maar zitten je maakt er toch weer een mega probleem van!!'' riep Liam. ''Tuurlijk kunnen wij dan nog familie zijn sommige van mijn familieleden kots ik gewoon uit maar het is wel familie van me, dus wat wil je nou zeggen? Wees duidelijk!'' Liam liep heen en weer door de kamer en wachtte op antwoord van Louis.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 14:19:07 GMT -5
"Hou je bek dicht!" Louis haalde uit naar Liam maar bedacht zich en ramde de muur met al zijn kracht, pijnlijk greep hij naar zijn hand en bekeek zijn bloedende knokkels. "Zayn het is niet haar schuld okej!? Er zou niks aan de hand zijn geweest als jullie niet zo... Niet zo hatelijk zouden hebben gedaan! En Liam....." Louis wende zich tot Liam en keek hem kil en emotieloos van onder zijn wimpers aan. Zo keek hij ook toen hij Dough te lijf ging in een poging Kathy te redden, maar waarom keek hij dan zo naar Liam? Die blik kwam alleen als er een pure haat in zijn lichaam afspeelde anders zou hij nooit zo hebben gekeken. "Liam... Jij geeft gewoon niks om je familie....." Zei Louis bijna zo zacht dat je het niet kon horen, maar het geluid dat zijn stem maakte sneed als een mes door de lucht op weg naar Liam's oor.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 14:28:26 GMT -5
Zayn keek Louis met grote ogen aan, zo had hij die altijd vrolijke Louis nog nooit gezien. Die blik in de ogen van Louis maakte hem bang, die blik had hij vaak gezien bij Dough, een blik die hem waarschuwde dat er iets ging gebeuren, hij was dan ook voorbereid op iets dat Louis zou kunnen zeggen, maar die opmerking tegen Liam vond hij gewoon verschrikkelijk. ''Kop dicht Lou! Je lijkt Dough wel!!!'' Die woorden waren aan zijn lippen ontsnapt voordat hij er erg in had, zijn wenkbrauwen gefronst en zijn lippen iets op getrokken als teken dat hij woedend was.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 20, 2012 14:33:08 GMT -5
Liam schrok zich kapot toen Louis die opmerking maakte, hij dacht aan Shayla. Toen had hij het helemaal gehad met tranen in zijn ogen rende hij de trap op en liep in één rechte streep naar zijn kamer. Hij liet zich neervallen op bed en de tranen stroomde geruisloos over zijn wangen. Was alles wat hij zei dan zo gemeen? Maar het was de waarheid en de waarheid kan hard zijn, dit is het dus in dit geval, zo hard als staal.
|
|