|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 20, 2012 14:34:07 GMT -5
Kathy liet haar hoofd zakken zodat haar gezicht verdween achter haar haar. Een kleine glimlach verscheen maar ze liet hem weer verdwijnen. Niemand mag het zien. Snel pakte ze een stuk verband van de grond en drukte het op de snee. Kathy plakte het met speciaal spul op haar arm. Ze keek de ruzieende jongens aan, Perfect
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 20, 2012 14:35:18 GMT -5
Louis hoorde Zayn woorden en een traan verliet zijn ooghoek en rolde over zijn wang. Zijn ogen waren groot en zijn onderlip begon te trillen. Hij keek naar beneden en bestudeerde zijn handen. Dough? Leek hij op Dough? Maar dat kan toch niet.....? Begon hij op één van... Hen te lijken? Steeds meer tranen verlieten zijn ooghoeken en Louis beet op zijn onderlip. "Dus ik lijk op Dough? BEST misschien moet ik dan ook maar bij die bende aansluiten! Dat timmer ik jullie als eerste de grond in! Zullen we dan eens kijken wie er hier fout zat!" Gilde hij uit. Louis gilde het hele huis bij elkaar en spuugde letterlijk elk woord in Zayn en Liam's gezicht uit voor hij zich omdraaide en de gang op rende.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 14:42:12 GMT -5
''Liam!'' Zayn riep zijn beste vriend nog na toen hij zag dat hij de trap op rende, hij keek weer woedend terug naar Louis die nu ook al tranen in zijn ogen had, hij slikte even, die opmerking van net had hij echt niet zo bedoeld. ''Lou!'' Riep hij ook naar de andere jongen die weg rende, nu had hij het mooi voor elkaar, maar die dingen die Louis net zei kwamen net zo hard aan. Hij staarde terug naar Kathy, ''Nou blij, wat kom je hier eigenlijk doen?!''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 20, 2012 15:08:20 GMT -5
Kathy stond op en trok haar blousje recht. Ze liep naar zayn toe en liet haar vingers langs zijn arm glijden. " Zayn je bent een slimme jongen je weet het wel." fluisterde ze gemeen. Ze ging op haar tenen staan en likte over haar lippen. Ze stuurde hem een ik-wil-sex blik en liep heuowiegend weg. " Sorry zayny, heb nog een afspraak." ze maakt een kus guidje en liep de deur uit. Even snel geld verdiene
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 15:15:35 GMT -5
Even geschrokken van Kathy's plotselinge gedrag deed hij een stapje achteruit, ze was niets verandert dat was super duidelijk, waarom was Lou hier nou weer niet bij? Hij wilde Louis eigenlijk gaan zoeken maar ze hadden natuurlijk ook nog Liam die plotseling weg was gerend. ''Liaaaaaaam! Je kan komen want onze slet is weg!'' Riep hij naar boven.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 20, 2012 15:35:08 GMT -5
(ondertussen )
Snel liep kathy door de straten richting het deal steegje. Ze had een Afspraak en moest optijd zijn, het was zijn eerste keer.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 20, 2012 15:38:25 GMT -5
Met veel lawaai stapte ikde trap af. " zayn?" riep harry vragend en keek rond. " Ik heb een afspraak ik ben vanabond terug." riep ik en wandelede de deur uit
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 20, 2012 15:47:09 GMT -5
Zayn Keek Harry even met een wtf? blik aan. ''Ja joh, ga jij ook maar, nog even en ik ben de enige hier.'' Mompelde hij terwijl hij op de bank plofte waar net Kathy nog als een hulpeloos meisje gelegen had, liegbeest dat ze er rond hing, niets anders dan leugens was wat ze vertelde, maar ja, hij moest toegeven dat ze ongeloofelijk knap en onweerstaanbaar was, gelukkig was dat iets waar hij bij Kathy aan gewend was, daar zou hij nooit in trappen. Hij pakte zijn DS weer die op de grond was gevallen en ging onderuitgezakt zitten terwijl hij Mario Kart ging doen en wachtte op LIam.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 20, 2012 15:59:48 GMT -5
( ondertussen, harry ) Harry liep snel door een paar straatjes en zoht naar de goede. Hij zag iemand staan die hij niet had verwacht. " kathy?" zei hij vragend.
(kathy) Kathy draaide zich om en zag harry staan. " dit is je eerste keer dus het is de eerste keer gratis." ik pakte een zakje met kleine pilletjes en drukte het in zijn handen. " en nu zou ik het waarderen als je me meeneemt." fluisterde ik zacht en liet mijn vingers langs zijn hals glijden.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 21, 2012 0:50:54 GMT -5
Liam hoorde Zayn roepen dat Kathy weg was. Mooi, dacht hij, hij stond op en keek even in de spiegel. Fijn, zijn ogen waren nog steeds rood van het huilen. Hij haalde zijn schouders op en liep heel voorzichtig de trap af.
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 21, 2012 1:17:53 GMT -5
Niall liep naar de voordeur van het appartement en stak zijn sleutel in het slot. Hopelijk kon hij weer langs de andere heen glippen en boven zijn net gehaalde eten opeten net als hij de hele week al deed. Hij duwde de deur open en liep naar binnen. De McDonalds afhaalzak verborg hij een beetje achter zijn rug. Meteen toen hij de kamer binnen liep zag hij Zayn op de bank zitten. En hij kreeg een brok in zijn keel. Hij kon zijn maatje niet voor altijd blijven ontwijken. Hij wou net bij hem gaan zitten om het bij te leggen en gewoon onder vier ogen te praten toen hij de trap hoorde kraken.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 21, 2012 13:12:01 GMT -5
Zayn keek even op van zijn DS en zag Niall binnen komen, snel keek hij weer terug naar naar het schermpje, hij had al een tijdje het idee gehad dat Niall misschien wel bang voor hem was geworden terwijl de rest van de jongens het gelukkig gewoon had geaccepteerd. Voor de tweede keer keek hij op toen hij de trap hoorde kraken, hij zag dat Liam er aan kwam lopen die er niet echt uit zag alsof hij vrolijk was, het was zelfs makkelijk te zien dat hij had gehuild, weer voelde de Pakistaanse jongen zich schuldig, ''Gaat het wel maat?'' Vroeg hij voorzichtig.
|
|
|
Post by Liam Payne on Mar 21, 2012 13:17:16 GMT -5
''Ja waarom zou het niet gaan?'' Liam ging op de bank zitten naast Zayn. ''Is Louis ook weg?'' vroeg hij zacht, nu pas merkte hij dat er af en toe nog een traan over zijn wang rolde. Hij keek Zayn aan terwijl hi de traan weg veegde, op één af andere manier kon hij zien aan Zayn dat hij zich weer eens schuldig voelde. ''Hé dit ligt niet aan jouw het komt door die Kathy'' hij walgde alleen al van die naam! ''Het was niet mijn bedoeling om zo uit te vallen tegen Louis maar ik had het echt even gehad hoor'' zei hij eerlijk
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 21, 2012 13:39:19 GMT -5
Niall stond nog steeds waar hij stond en keek verbaasd van Zayn naar Liam en terug. ''Wat is er hier allemaal gebeurd?'' vroeg hij verbaasd. Hij snapte er even helemaal niets meer van. Zo lang was hij toch niet weg geweest. Of toch wel? Hij had eigenlijk geen idee van tijd meer de laatste tijd. Hij kromp een beetje ineen nadat hij die vraag gesteld had. Ze zouden het vast en zeker raar vinden dat hij na ze bijna de hele week ontweken te hebben ineens weer praatte
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 21, 2012 13:44:33 GMT -5
( ondertussen )
Harry keek naar het kleine zakje met drie pilletjes, wilde hij dit wel. Even keek hij Kathy aan en knikte. " Hier heb je de sleutel je weet waar het is, ik moet even naar het park." Zei hij en duwde de sleutel in haar handen.
|
|