|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 6:41:46 GMT -5
Zayn keek naar het meisje dat binnen kwam lopen en meteen was zijn drang om een sigaret te pakken weg, hij schoof iets op en tikte met zijn hand op de lege plek naast hem als vraag of ze naast hem kwam zitten, ze zag er duidelijk niet vrolijk uit, hij had ook geen idee wat er was gebeurd maar misschien wilde ze dat niet eens vertellen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:44:50 GMT -5
Ik wist dat Harry gedrogeerd was maar... deze kans mocht ik toch niet laten liggen? Ik trok hem nog dichter tegen me aan en liet mijn tong over zijn lippen gaan. Net als de vorige keer. Zou ik deze keer wel toestemming krijgen?
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 6:45:58 GMT -5
Janey liep naar Zayn toe en ging ze naast hem zitten. ''Sorry daarvoor.'' mompelde ze. ''Waar waren wij gebleven?'' Ze hield haar hoofd een beetje schuin en toverde haar flirterige glimlachje terug op haar gezicht. Ze had geen zin om ergens over te gaan praten of om er verder nog aan te denken.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 6:47:27 GMT -5
Harry voelde Louis tong en praktische meteen gaf hij toestemming. Hij onderzocht met zijn tong en plekje van Louis. Hij was vrolijk op dit moment, voor dit moment.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:50:52 GMT -5
Eindelijk! De toestemming waar Louis al zo lang op heeft zitten wachten. Hij liet zijn tong naar binnen glijden en verkende de boel. Hij streelde Harry's rug en ging door zijn haar. Hij wilde hem, gewoon.. Ook al meende hij het misschien niet hij wilde gewoon. Hij wilde weten hoever hij kon gaan en gleed voorzichtig met een hand onder zijn shirt.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 6:54:10 GMT -5
''Het is oké.'' Zei hij terwijl hij zijn scheve glimlachje opzette. ''Waar we gebleven waren?'' Hij deed alsof hij een baardje had en wreef even over zijn kin. ''O ja, school. Maar er zijn zat leukere onderwerpen, of niet?'' Hij deed even een wenkbrauwwiebel en beet daarna weer op zijn lip terwijl hij zich af vroeg hoe zo'n meisje het voor elkaar kreeg om hem alles om zich heen te doen vergeten.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 6:55:26 GMT -5
Louis koude hand gleed onder zijn shirt en er Verscheen kippevel op zijn huid.zijn hersen waren uit gezet door de drugs en hij deed mee met waar Louis aan begon.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 6:59:28 GMT -5
Louis verbrak de kus en ging verder in zijn nek. Hij liet zijn andere hand aan de achterkant van Harry's rug onder het shirt kruipen. Louis plante overal waar hij bij kon kusjes en fluisterde hijgend in Harry's oor. "Hazz ik kan me bijna niet inhouden, nog even en ik bespring je! Mag ik verder gaan?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 7:01:47 GMT -5
Harr genoot van Louis lippen in zijn hals. " ja" fluisterde hij opgewonden en liet zijn handen onder Louis shirt glijden
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 7:06:39 GMT -5
Louis liet zich dat geen twee keer zeggen en trok Harry's shirt ruw over zijn hoofd. Hij liet zijn koude handen over zijn buik glijden en drukte er een paar kusjes op voordat hij harry achterover op de badkamer voel duwde en opstond. Hij liep naar de deur en sloot die zorgvuldig af. Langzaam draaide hij aan de lichtknop en dempte het licht. Ja dat licht kon je dempen speciaal voor Zayn als hij weer eens bezig was zijn pruik en make-up goed te doen. Daarna liep hij terug naar Harry en liet zich weer op zijn knieën zaken en trok zijn shirt uit.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 7:11:48 GMT -5
Harry boog voorover en trok Louis shirt over zijn hoofd. Hij drukte zijn lippen op Louis sleutelbeen en zoog het bloed naar boven. " Now Youre Mine." Zei hij grijnzend terwijl hij aar de rode plek keek.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 7:15:33 GMT -5
Louis grijnsde naar wat Harry net zei. "O yeah? Well I show you!" Hij klom bovenop Harry en ging net onderaan zijn buik zitten. "Who was who's again?" En ik drukte mijn lippen weer op die van hem en volgde mijn weg langzaam naar beneden. Ik bleef hangen bij zijn tepels en zoog er even aan. "Harry You know I do meen it? That I really love you?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 7:20:28 GMT -5
Harry negeerde dat wat Louis zei en liet zijn handen richting zijn broed glijden.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 7:25:42 GMT -5
Harry antwoord niet op mijn vraag mijn begon aan mijn broek te prutsen ik liet hem gewoon zijn gang gaan en bleef hem intens aankijken. Het zou niet erg zijn als hij de macht over zou nemen.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 25, 2012 7:30:43 GMT -5
uiteindelijk kreeg Harry hem open en trok hem zo ver als mogelijk naar beneden. Niet veel later zijn boxer ook. Harry nam zijn lid vast en begon te bewegen.
|
|