|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 11:45:49 GMT -5
De geluiden die straks van boven kwamen leken wel een miljoen keer zo hard te klinken in Janey's oren. Geschrokken hapte ze naar adem en zonder een reactie van Zayn af te wachten sprong ze op en rende ze de trap op. Ze hoefde niet lang te raden welke kamer van Louis was aangezien er een plaatje van een wortel op zijn duur was geplakt. Zonder te kloppen gooide ze zijn deur open. ''Jij klootzak!'' schreeuwde ze naar hem. Ze voelde de sidderingen over haar rug lopen. ''Je vuile klootzak!'' Ze gaf een harde ruk aan zijn arm waardoor hij van zijn bed op de grond neerknalde
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 11:50:09 GMT -5
Met een klap kwam ik op de grond en rolde een eindje door. Half slapend kwam ik overeind. "Wha.. wat... Harry ben jij dat? Wat gebeurd er?" Ik wreef in mijn ogen maar zag helemaal niks omdat ze nog niet gewend waren aan het donker.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 11:56:49 GMT -5
''Nee idioot ik ben het!'' snauwde ze zo hard dat hij waarschijnlijk meteen klaarwakker zou zijn. Hij had geen idee, hij had geen idee hoe hard ze haar best deed om zich in te houden. Alle spieren in haar lijf stonden gespannen alsof ze zich klaarmaakte voor een aanval. ''Zeg me dat je niet met mijn broer ge-'' ze hapte even naar adem. ''Geneukt hebt.'' Die woorden kwamen er zo vel uit dat ze haast niet van haar afkomstig leken te zijn. ''Zeg me dat het niet zo is Louis.. want als je met je smerige poten aan hem hebt gezeten dan zweer ik dat ik niets van je heel laat!''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 12:04:50 GMT -5
Louis schudde zijn hoofd wild heen en weer en was toen klaarwaker. Versuft stond hij op en schuifelde door het donker naar de deur en knipte het licht aan. "Jezus Jane wat is er mis met jou? Doe eens normaal weet je wel hoe laat het is?" Er ging een kleine elektrische schok naar zijn hersenen toen hij nadacht over wat Janey net zei. ''Zeg me dat je niet met mijn broer geneukt hebt." "Uhh.." Begon hij stom. "Wat als ik hem nou eens niet geneukt hebt maar hij mij?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 12:11:01 GMT -5
Nu had hij het voor elkaar. Alsof er een schakelaar in haar hoofd omgezet werd verloor ze in een keer al haar zelfcontrole. Ze begon hem te slaan en te trappen waar ze maar kon en zo hard ze maar kon. Haar handen en voeten wouden harder, maar het lukte haar niet. Haar klappen deden hem waarschijnlijk niet eens pijn. Haar ogen vulde zich met tranen en ze snikte terwijl ze hem zwakjes door bleef stompen tegen zijn borst en buik. ''Waarom doe je hem dit aan? Wil je soms dat hij weer gepest gaat worden?'' haar stem was niet meer dan hoog, zwak, gebroken gepiep
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 12:20:17 GMT -5
Zayn schrok zich rot van Janey maar ook van de geluiden die hij plotseling hoorde, meteen volgde hij haar en bleef verbijsterd in de deurpost staan, zijn mond viel een stukje open terwijl hij Louis allebei vol verbazing aankeek. ''Dit kan je niet menen...'' Zijn Pakistaanse accent was duidelijk hoorbaar. Hij liep voorzichtig naar Janey toe en sloeg zijn arm om haar middel heen en probeerde haar voorzichtig, alsof ze breekbaar was, van Louis weg te halen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 12:20:43 GMT -5
Janey sloeg als een gek op me in. Maar goed dat ik laatst nog zoveel met Zayn naar de sportschool was gegaan anders hadden mijn buikspieren heel wat gevoelt. Louis trok een gezicht en greep Janey's handen vast en trok ze omhoog zodat ze hem niet meer kon slaan. "Doe normaal... Hoe bedoel je 'wil je dat hij weer gepest word?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 12:27:11 GMT -5
Toen Janey Zayn's stem hoorde en zijn arm om haar middel voelde wou ze meteen de tranen uit haar ogen vegen, maar dat zou niet gaan lukken aangezien Louis haar handen vast hield. Ze deed een paar pogingen om ze los te trekken maar gaf het uiteindelijk op. ''Hij werd in Holmes Chapel gepest,'' zei ze huilend. ''Het was vreselijk, hij heeft zo veel verdriet gehad. En ik wil niet dat alles weer overnieuw begint dankzij jou.'' Haar blik schoot naar Louis' ogen waar ze hem vel in aankeek en beet daarna op haar tong. Harry zal vast niet blij zijn dat ze dit vertelde maar het moest er gewoon uit
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 12:33:19 GMT -5
"Waarom werd hij dan gepest? Hij heeft ons daar nooit iets over verteld..... En als je het zo graag wilt weten en dit geld ook voor Zayn. Ik HOU van die jongen! En er is niks of niemand en zelfs jij niet die mij bij hem weg kan houden! Jij hebt daar geen enkel recht in, en tussen twee haakjes....." Louis haalde diep adem en keek Janey spottend aan. "We hebben verkering, probeer daar maar eens iets aan te doen......"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 12:37:36 GMT -5
Zayn schudde zijn hoofd terwijl hij Louis aankeek, ''Waar denken jullie dat jullie mee bezig zijn?!'' Zijn blik op zijn vriend gericht met zijn arm nog steeds om Janey's middel heen, ''Waarschijnlijk verwarren jullie hechte vriendschap gewoon met liefde!'' Hij Staarde Louis vies aan maar dat veranderde snel in een bezorgde blik, ''Waarom hebben jullie nooit iets verteld?''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 12:41:18 GMT -5
"Waarom niet...." Louis grinnikte. "Omdat jullie homo's haten! Ik wist het zeker! Jullie zouden mij haten als ik het jullie zou vertellen! Kijk maar op de manier zoals je naar mij kijk! Precies diezelfde blik die Dough op me wierp toen Kathy had verlult dat ik homo was! JIJ WIST HET!!!!" Louis liet Janey's handen los en deed een paar stappen achteruit terwijl hij met zijn vinger door de lucht richting Zayn prikte. "Zeg maar eerlijk je WALGT van mij en als je het zo nodig moet weten ik verwar helemaal niks hier ik hou echt van HEM!"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 12:47:43 GMT -5
''Oké dan lijk ik maar op Dough, Kan me niets schelen.'' Zayn's blik veranderde in één en al woede, voor Louis was het duidelijk payback time. ''Weet je wat me ook niets kan schelen?! Dat je homo bent! Je verpest het nu wel voor iedereen in de band, maar ja, wat boeit dat nou? Jij bent homo dus het zit allemaal wel goed!'' Hij fronste zijn wenkbrauwen. ''Oké is goed, ik walg van je.'' Hij liet elk woordje van die zin duidelijk over zijn lippen glijden.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 25, 2012 12:59:47 GMT -5
Louis hoorde elk woord aan elk woord zo duidelijk dat het gewoon pijn deed. Het galmde in zijn oren, dreunde door zijn hoofd en stak in zijn hart. Hij wankelde achteruit en liep tegen de muur op terwijl hij nog steeds op Zayn bleef wijzen. Het liefst gilde hij Liam's naam zodat hij hier zou komen en de boel zou komen sussen maar die sliep al. Louis sloeg zijn andere hand voor zijn ogen en grijnsde. Hij keek door zijn vinger heen naar een schim die van Zayn's lichaam afkomstig zou moeten zijn maar hij zag Dough. Die hem vol walging aankeek toen Lous hem een dreun op zijn bek had gegeven en Kathy gilde dat Dough zich had laten slaan door een homo. "He.. He.... Hehehahahahahaha!!!" Een krankzinnige lach schoot over Louis lippen heen en hij zakte langzaam langs de muur naar beneden. "Hehehe.... Hahahaha! Je hebt helemaal gelijk! Je hebt gelijk! Ik ben een vuile homo! Ik ben inderdaad egoïstisch en je kan er helemaal niks aan veranderen! Ik heb hiervoor gekozen puur uit mezelf! Alleen maar omdat ik gelukkig wilde worden met Harry, maar toen kwam zijn zusje! Op het moment dat ik zat te janken in de speeltuin na een ruzie met Zayn en ik nam haar gewoon op haar bek!" Er kwam een grijns van oor tot oor op Louis'gezicht, hij begon door te draaien. "Het is allemaal haar schuld dat iedereen nu weet dat ik homo ben! Je hebt gelijk Dough! Je had me die ene keer al uit de weg moeten ruimen! Kom op trek je pistool en maak een eind aan deze vieze homo's leven! Whahahaha!" Louis strekte zijn armen uit en had alleen nog maar ogen voor Dough. "Kom dan jochie!" Siste hij vuil.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 25, 2012 13:21:17 GMT -5
Zayn werd met elk woord dat Louis uitsprak meer woedend en zijn zelfbeheerzing werd steeds slechter. Louis' gelach bleef afspelen in zijn hoofd, alsof hij hem uitlachde, alsof het hem wou vertellen dat hij niets goed kon doen, net als Dough hem dat zou vertellen. Dat hele verhaal dat Louis hem vertelde bonkte door zijn hoofd, het enige wat hij nu nog kon zien was een Louis die hem zat uit te lachen, de rest om hem heen leek wazig te worden. Toen hij ook nog eens Janey de schuld gaf van iets dat Louis zelf had gedaan en hem voor de zoveelste keer Dough noemde leek bij Zayn de bom te ontploffen. ''Graag.'' Een gemene grijns verscheen op zijn gezicht, als een leeuw die zijn prooi aanviel rende hij op Louis af om hem vervolgens met zijn hoofd Louis in zijn maag te beuken, hij sloeg op alles in waar zijn handen maar bij konden, hij was dan nog niet helemaal compleet aangesterkt van zijn gevecht met de bende maar dat kon hem niets schelen, hij leek helemaal vergeten te zijn dat Louis eigenlijk één van zijn beste vrienden was.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 25, 2012 13:25:06 GMT -5
Zayn had Janey losgelaten en viel Louis aan. Voordat ze ook maar kon tegen houden begon hij al op Louis in te beuken. ''Zayn!'' Een gilletje rolde over Janey's lippen van schrik. ''Zayn hou op!'' Ze was zelf ook kwaad maar dit ging te ver, veel te ver
|
|