|
Post by Ratan Malik on Mar 26, 2012 12:53:37 GMT -5
Ratan zuchtte even teleurgesteld. Dat was totaal niet het antwoord waar hij natuurlijk op hoopte. ''Jemig jonge, heb je zelf ook geen seks ofzo? Hoe overleefde je dat?'' Toen vroeg Zayn ineens iets waarvan zijn wenkbrauw omhoog schoot. Hij dacht even terug aan hoe ze zijn nichtje geslagen en aangerand hadden. ''Ah Danah,'' zei hij even met een nogal geile ondertoon in zijn stem. ''Niets bijzonders. We hebben haar alleen een lift gegeven naar de andere kant van de stad. En ze was nogal koppig dus tja.. we hebben haar een beetje hard moeten aanpakken. Maar verder niets.'' Hij hield nonchalant zijn schouders op
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 26, 2012 13:00:32 GMT -5
''Ik vind het fijn om een relatie te hebben met een meisje voordat ik zulk soort dingen doe.'' Zayn voelde zich best een beetje ongemakkelijk en gewoon een hele grote softie vergeleken met Ratan. Dat antwoord van Ratan stelde hem niet gerust en helemaal niet de manier waarop zijn neef de naam van zijn jonge zusje uitsprak, ''Verder niets?''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 26, 2012 13:07:07 GMT -5
''Ja dat zei ik toch? Vertrouw je me soms niet?'' Ratan's stem klonk half geïrriteerd en half geamuseerd. Hij was een vreselijke leugenaar. ''Ze heeft trouwens geweldige tieten.'' zei hij er achteraan. Daarmee verraadde hij zichzelf natuurlijk al helemaal. Elk een beetje normaal denkend persoon zou bij zichzelf gedacht hebben zich in te houden omdat hij Zayn te vriend toch een beetje te vriend moest houden nu. Maar hij kon het gewoon niet laten om hem zo te pesten
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 26, 2012 13:11:51 GMT -5
Nee, Zayn vertrouwde Ratan inderdaad niet, en aan die opmerking te horen had hij gelijk. Hij keek Ratan geirriteerd aan en gaf hem een harde duw, klootzak, Normaal gezien zou hij gelijk de eer van zijn zusje hebben verdedigd maar nu durfde hij eigenlijk bijna niets. ''Je moet met je poten van haar afblijven, van alle wijven die hier rond lopen kies je je eigen nichtje?!''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 26, 2012 13:18:11 GMT -5
''Het leuke is Zayn,'' begon Ratan die helemaal niet reageerde op Zayn's duw aangezien hij ondertussen wel gewent was aan zulke dingen krijgen. ''Dat ik helemaal niet hóéf te kiezen. De wereld is een tippelzone en de wijven allemaal hoeren die ik kan pakken wanneer ik maar wil.'' Hij lachte om zijn eigen, voor normale mensen totaal niet grappige en door een ziek brein verzonnen grapje. ''Maar als ik zou moeten kiezen staat zij zeker op mijn lijstje. Het valt me mee dat jij haar nog niet besprongen hebt.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 26, 2012 14:52:17 GMT -5
Die opmerking werd Zayn toch iets te veel, woedend pakte hij Ratan bij zijn kraag vast, ''Ze is mijn zusje! Je raakt haar met geen vinger aan, oké!!'' Zijn stem sloeg een paar keer over, ''Bovendien doe ik niet aan zomaar meisjes bespringen, zo ben ik niet.'' Hij liet Ratan los, en had nu eigenlijk al een beetje spijt van zijn keuze om weer mee te gaan naar de bende, maar ja, waar moest hij anders heen?
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 9:32:34 GMT -5
Ratan rukte zich wild los uit Zayn's greep en keek hem vuil aan. ''Tvoe, rustig man. Nu weet ik wel dat je een pussy bent. Ik zou maar van mij afblijven als ik jou was want ik kan in plaats van je te helpen je leven ook tot een hel maken.'' Hij stak zijn handen even in de lucht. ''Oke oke ik raak haar niet meer aan. Wat jij wilt.. pussy.'' Bij het laatste woordje glommen zijn ogen uitdagend en zijn lippen vormde zoals vrijwel altijd een geamuseerde grijns. ''Laten we gaan voor ik me bedenk en je op je bek ram.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 27, 2012 10:11:20 GMT -5
Zayn stuurde Ratan even een kwade blik maar durfde niet zoveel terug te doen, vanbinnen schold hij zichzelf een keer uit voor watja aangezien hij nun niet eens voor zichzelf op durfde te komen. Toch kwam die bedreiging best hard aan, hij negeerde het en liep gewoon mee. ''Kan je serieus niets beters verzinnen dan pussy?'' Hij kon het niet laten om er alsnog even zachtjes iets over te zeggen. ''Is eigenlijk nog steeds iedereen van eerst in de bende? Ook Jake, Sagé en Egon?'' Hij was best nieuwschierig, Dough zou er misschien wel achter gekomen zijn dat ze hem hadden geholpen.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 10:19:46 GMT -5
''Ken jij een beetje woord om jezelf te omschrijven dan?'' vroeg Ratan spottend toen hij Zayn zachtjes hoorde praten. ''Homo, watje, verrader..'' Hij versloomde zijn pas wat zodat Zayn naast hem kwam te lopen. ''Ja, in tegenstelling tot jou hebben hun ons niet verraden neefje.'' Haat borrelde in hem op. Maar hij probeerde zijn woede uit alle macht te bedwingen en dat lukte hem aardig. Er was alleen niet veel voor nodig om hem echt nijdig te krijgen. 'Hou je rustig' zei een stemmetje in zijn hoofd. 'we hebben hem nog nodig'
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 27, 2012 10:29:01 GMT -5
Zayn zuchtte, dat was eens een keer iets anders dan dat hij altijd van de fans hoorde, maar die kende hem niet persoonlijk, Ratan zou wel gelijk hebben. ''Jup, dat woord is Zayn.'' Zei hij duidelijk, toch durfde hij niet al te veel tegen Ratan in gegaan, hij wilde zijn laatste kans op ergens bij horen niet verspillen. ''Maar ik kom nu toch weer terug, een zanger worden was waarschijnlijk gewoon een grote fout.''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 11:19:00 GMT -5
Ratan lachtte even. ''Het klonk ook voor geen meter. En je dansen faalt al helemaal hard. Maar dat hoef ik je niet te vertellen want je durfde niet eens dat podium op omdat je wist dat je zuigt. Wil je het filmpje nog eens zien? Nee Zayn, hou jij het nou maar gewoon bij doen wat Dough zegt. Daar ben je veel beter voor.'' Terwijl hij praatte liep hij met grote passen verder en sloegen ze een aantal hoeken om. Het was niet ver meer naar de garage
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 27, 2012 11:35:20 GMT -5
Zayn kreeg een zenuwachtig gevoel in zijn maag aangezien hij doorhad dat ze er al bijna waren, ''W..was het echt zo slecht? Hebben jullie dat allemaal gezien?'' Zijn stem beefde een beetje, hij had altijd al een hekel aan dat filmpje gehad en dan om nu ook nog te horen dat zijn stem niet goed was. ''Misschien heb je wel gelijk.''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 11:43:12 GMT -5
''Zo vaak. Best pijnlijk om te zien hoe slecht je wel niet bent. En dat terwijl je alles er voor op gaf.'' Hij klakte afkeurend met zijn tong. ''Natuurlijk heb ik gelijk. We hebben het al vanaf het begin tegen je gezegd. Had maar naar ons geluisterd. Wat heb je nou eigenlijk bereikt? Je woont met een stelletje flikkers en er rent een groepje 12-jarige meisjes gillend achter je aan. Pfff.. dat is waar iedere man van droomt.'' Hij rolde even overdreven met zijn ogen en stak zijn handen weer in de zakken van zijn jack. ''I seriously can't do it.'' deed hij zijn neef met een overdreven stemmetje na. ''Had het dan ook gewoon niet gedaan.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 27, 2012 14:15:35 GMT -5
Zayn voelde hoe zijn zelfvertrouwen langzaam weg gaan bij alles dat Ratan hem vertelde, ''Ik wist niet dat het echt zo slecht was.'' Zijn stem klonk zowel verbaasd als teleurgesteld. ''Ik had inderdaad nooit weg moeten gaan, sorry.'' Het was waarschijnlijk al veel te laat om zijn excuus aan te bieden maar zo had hij het alsnog even gedaan.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 14:23:09 GMT -5
''Mooi dat je daar eindelijk een keer achter komt, het werd tijd.'' En daar was dan eindelijk het huis. Hij versnelde zijn pas nu het in zicht was en stopte pas toen hij er vlak voor stond. ''Oh.. bescherm je knappe kop. Ik heb geen idee hoe Dough gaat reageren.'' Er verscheen even een angstaanjagende grimas over zijn gezicht maar zo snel als die verschenen was verdween die ook weer.
|
|