|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 14:14:32 GMT -5
Dough draaide zich vragend om. Zijn mond vormde een kleine o. "Waarom vraag je dat nog? Tuurlijk man! Of wil je soms elke dag in een broek vol met homobloed lopen. Luister als Ratan het kan kan jij het ook." Hij legde zijn handen op Zayn's schouders. "Gebruik je hersenen, waarom denk je dat je ze gekregen hebt!?"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 30, 2012 14:23:01 GMT -5
Zayn schrok een beetje en kreeg het idee dat het nu al helemaal de verkeerde kant op ging, ''Euh, ja je hebt gelijk.'' Antwoorde hij zachtjes. ''Maar ik word toch zo herkent op straat.'' Hij deed zijn best om er op één of andere manier nog onder uit te komen, toch wist hij dat als hij hier wilde blijven hij zich daar wel 100% voor in moest zetten.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 14:31:21 GMT -5
"Jup das waar.... Maarja dat is ook een beetje je eigenschuld of nie?" Dough haalde zijn schouders op en liep richting de hal en blijf bij de ingetrapte deur staan. "You mind fixing this door for me? I'm going to check out on Egon see ya!" En hij liep de trap op.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 30, 2012 14:34:27 GMT -5
''Bye.'' Een geirriteerd zuchtje ontsnapte aan Zayn's lippen, Dough had dan wel misschien gelijk maar herkent worden op straat was nu het ergste wat hem kon overkomen, misschien dat hij Sagé's muts weer kon lenen. Hij staarde naar de deur, nope dat ging hij niet doen dat deed Dough zelf maar.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 31, 2012 3:23:42 GMT -5
Ratan zette zich met zijn voet af tegen de deur en liep naar Zayn toe. Zijn gezicht stond chagrijnig, de grijns die hij zo straks had gehad was nu van zijn gezicht verdwenen en zijn donkere ogen twinkelde niet meer enthousiast. Ze waren nu vernauwd tot kleine streepjes. ''Dat vond je zeker wel lekker he homo?'' gromde hij. Hij had echt even geen zin meer om vriendelijk tegen zijn neef te doen. ''Je voelt je nu zeker heel belangrijk? Maar denk maar niet dat Dough lang zo aardig tegen je blijft doen. Als je niet doet wat hij zegt dan lig je zo dood op straat. Dus haal je maar geen vieze homo-fantasieën in je hoofd want hij gaat je heus niet pijpen als je daar op hoopte.'' Een spottend, smerig lachje rolde even over zijn lippen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 31, 2012 3:34:24 GMT -5
Zayn staarde Ratan met een vies gezicht aan, wat was er met dat joch? Een tevreden grijns ontstond op zijn gezicht, nu was het weer net als vroeger. ''Tja, als dat is waar je dan meteen aan denkt.'' Hij haalde onschuldig zijn schouders op en pretlichtjes ontstonden in zijn ogen, voor even voelde hij zich inderdaad belangrijker dan Ratan. ''Maar je hoeft niet jaloers te zijn, he's all yours.''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 31, 2012 3:45:25 GMT -5
''Hou je kop!'' Ratan voelde dat hij trilde van woede. Zijn vuisten balde hij, klaar om Zayn tegen zijn perfecte rotkop aan te rammen. Maar hij hield zich in. Als hij Zayn nu zou slaan dan was hij de gene die ze van de straat mochten gaan rapen. Hij besefte maar al te goed dat Zayn weer op nummer 1 stond. ''Doe jij nou maar wat je moet doen.'' ging hij verrassend kalm verder. Hij probeerde te grijnzen maar dat wou niet lukken aangezien alle spiertjes in zijn lijf gespannen stonden. Hij griste een vest van een van de stoelen af en hield een zonnebril uit een van de lades in een oude, door de houtwormen aangetaste kast. Alles duwde hij als een pakketje in Zayn's handen. ''Ik zou nu eigenlijk moeten zeggen verknal het niet maar..'' Eindelijk lukte het zijn smerige grijns weer terug te toveren. ''Ik hoop dat je het verknalt.''
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 31, 2012 3:55:32 GMT -5
Zayn grijnsde, die kwam dus blijkbaar hard aan. Hij pakte het vest en de zonnebril aan, deed zijn baseball vestje uit en trok het vest aan over zijn witte T-Shirt. Hij keek Ratan met een opgetrokken wenkbrauw aan. ''Waar is die behulpzaamheid van net gebleven?'' Vroeg hij zich hardop af.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 31, 2012 4:07:23 GMT -5
''Oh ik help je nog steeds neefje. Je moet alleen niet gaan denken dat je beter bent dan ons.'' Ik help je nog steeds neefje.. bah, hij walgde van zijn eigen woorden. Hij haatte die jongen, hij haatte die jongen zó erg. Hij haatte hoe perfect Zayn was. Er leek niets te zijn wat zijn neef niet goed kon. Hij was altijd al het lievelingetje van de familie. Hoe ging hij dit voor zijn doen zo aardig zijn ooit volhouden? ''Geen vragen meer.'' gromde hij geïrriteerd. Hij deed een paar stappen van Zayn weg.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 31, 2012 4:35:17 GMT -5
Dough liep de trap op en liep richting Egon's kamer. Voorzichtig opende hij de deur naar zijn kamer en liep naar binnen, daar ging hij op de rand van het bed zitten waar zijn broertje lag te slapen. Dough streelde de haren uit zijn gezicht en fluisterde vaderlijk. "Psst psst Egon.... Word eens wakker.... Ik heb een verrassing voor je en je zult het geweldig vinden." Hij boog zich over de slapende jongen heen en ging op hem leunen. "Zayn is terug...."
( Egon)
"Zayn is terug..." Egon hoorde de zachte stem van zijn grote broer maar ver weg, hij kwam overeind en wreef in zijn blinde ogen. "Zayn? Zei je nou Zayn!? Is hij terug! Waar is hij!?" Egon duwde zijn broer van hem af en kwam het bed uit. Hij stond op en klopte zijn kleren uit. Hij was zo moe dat hij met kleren en al naar bed was gegaan. "Waar is hij dat Dough?! Waar is hij dat is-ie okej!?"
Dough grijnsde naar zijn opgewonden broertje en legde zijn handen op zijn schouders. "Ja Zayn is terug en hij is veilig. Hij zit beneden al op je te wachten..... Hij is veilig maar zijn vriendje Tomlinson niet.... Van die hebben we nooit meer last. Ik moet even wat gereedschap pakken." Dough draaide zich om en haalde een hand door zijn haar en lachte verontschuldigend. "Ik uh ik heb een beetje de deur beneden ingetrapt.... Alweer... Sorry. Maar dit keer maak ik hem zelf! Zie je beneden!" En Dough rende de kamer uit.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Mar 31, 2012 4:41:49 GMT -5
Dough rende de kamer uit. Okej... Zayn was weer thuis... Bij deze kut familie! Waarom was hij hier! Waarom was hij niet bij zijn echte familie!? En wat bedoelde zijn broer met dat ze geen last meer zouden hebben van ene Tomlinson!? Tomlinson.....? Louis Tomlinson? O nee het is toch niet waar!? Egon vulde zichzelf met woede, voor het eerst in jaren. Hij stoof zijn kamer uit en raakte daarbij de deurpost en haalde zijn arm open. Hij rende naar beneden en bleef even staan bij de ingetrapte deur en liep vervolgens naar binnen waar Ratan en Zayn stonden. Egon bedacht zich niet meer en vloog Zayn om zijn nek. "Zayn! Zayn wat doe je hier? Waarom ben je niet bij je familie!? Wat bedoelt Dough met Louis? Wat is er met Louis!? Zeg dan toe nou Zayn!" Egon bleef Zayn in een knuffel houden en wilde niet loslaten. Zayn.... Was eindelijk thuis.... Maar hij had nooit mogen komen....
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 2:36:27 GMT -5
Zayn schrok erg van Egon's plotselinge reactie maar knuffelde hem al snel terug, hij had de jongen altijd een beetje als een jonger broertje gezien en had hem echt gemist. Toch kwamen die woorden die hij sprak hard aan, even wist hij niet wat hij moest antwoorden. ''Dat is mijn familie niet meer, familie vermoord je toch niet? Egon, ik heb Louis vermoord en ik kan echt nergens anders heen.''
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Apr 1, 2012 7:34:06 GMT -5
Egon schrok en deinsde angstig achteruit. "Je he wa....... Louis.... Je hebt Louis vermoord? De oudere broer van Kathy? Maar.... Maar hij was toch jou.... BMF? Waarom Zayn?" Egon deed een paar stappen achteruit. Zayn had nog nooit iemand vermoord die andere jongen was een ongeluk... Een ongeluk! Zayn was geen moordenaar! Hij was.... Egon's tweede broer.. Toch? Egon's ogen straalde doodsangst uit en hij kromp inéén. "Vertel me de waarheid Zayn... Je liegt toch?"
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 7:48:10 GMT -5
Zayn schudde zijn hoofd en voelde tranen branden, hij hield ze tegen, hij wilde niet huilen en al helemaal niet waar deze bende bij was. ''Nee, ik lieg niet.'' Hij slikte even en ging wat rechter op staan. Hij deed zijn best om zich een beetje stoer te houden voordat Ratan weer rotopmerkingen zou geven.
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Apr 1, 2012 7:53:10 GMT -5
Tranen brandde in Egon's ogen en hij keek naar de vloer de wond op zijn arm prikte. "Heb je hem veel pijn gedaan? Waar is hij nu? Zayn zeg op...." Egon's stem werd emotieloos en kil. "Zeg op Zayn of moet ik jou ook Dough gaan noemen. Hé? WAT DENK JE HIERMEE TE BEREIKEN? DAT DOUGH JE WEER ZOU MOGEN?! IK HAAT JE ZAYN!" Egon balde zijn vuisten en leunde tegen de muur op. "Zeg op of ik sla alles eruit! Als je weer Dough beste maatje wilt zijn vooral doen! Maar mijn broer ben je niet meer!"
|
|