|
Post by Zayn Malik on Mar 27, 2012 14:47:48 GMT -5
Zayn beet even nerveus op zijn lip, ''Hopelijk is hij in een goed humeur.'' Zijn stem klonk angstiger dan dat hij wilde, maar hij had natuurlijk ook reden genoeg om bang te zijn voor Dough.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 27, 2012 15:25:18 GMT -5
Lui lag ik op de oude sofa van ons kleine huisje. Mijn oeten op de salontafel en mijn kont diep in het oude stof geïnstalleerd. Ik had een beker koffie in mijn hand en de ander lag op mijn voorhoofd. Egon was naar bed gegaan en ik wilde hem rustig laten slapen. Jammer genoeg werkte mijn hoofdpijn niet mee.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 15:26:18 GMT -5
Ratan gaf een harde trap tegen de oude voordeur waardoor deze meteen open vloog. ''De Maliks zijn thuis!'' riep hij met een brede grijns op zijn gezicht en hij trok Zayn met zich mee naar binnnen. Hij liet zijn jack van zijn schouders vallen en mikte hem in de hoek neer. Benieuwd was hij, naar hoe Dough zou gaan reageren en ook enigszins huiverig. Dough was onvoorspelbaar, je wist nooit hoe hij zou reageren.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 27, 2012 15:30:24 GMT -5
Dough had een flinke koppijn en het geluid van de open vliegende deur + het geschreeuw van zijn hulpje maakte het alleen maar erger. ''Bek dicht!'' Dough kwam overeind en bekeek de twee jongens eens goed. ''Wat Zayn Malik!? Je hebt wel lef hier te komen, misschien moet ik dat er eens uit slaan!'' Dough vloog op en stormde op Zayn af. ''Malik!'' brulde hij daar bij
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 27, 2012 15:36:15 GMT -5
Nog voor Dough Zayn had kunnen aanraken sprong hij tussen de twee jongens in. ''Dough relax! Wacht even dan leg ik het je uit.'' Hij maakte een hoofdgebaar waarmee hij aangaf dat hij onder vier ogen wou praten
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 28, 2012 9:33:48 GMT -5
Zayn voelde zijn hart in zijn keel bonken, wilde hij dit eigenlijk wel? Meteen deed hij een paar stappen achteruit toen hij zag dat Dough op hem afstormden, hij hield zijn vuisten voor zijn gezicht alsof hij zich er voor klaar maakte om Dough te meppen, gelukkig kwam Ratan net tussen beiden. Hij zuchte even van opluchting en keek Ratan dankbaar aan.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 2:42:17 GMT -5
"Humf! Als jij het zegt mee!" Dough draaide zich om en liep de gang op. Ergens wou hij het hele huis bij elkaar brullen maar Egon lag te slapen dat kon hij dus niet doen..... En Zayn hier dood slaan zodat Egon het op kon ruimen daar voelde hij ook al niks voor. Hij liep de gang op en draaide zich woedend om en sloeg met zijn vuist op tegen de muur. "Spreek.."
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 30, 2012 8:44:43 GMT -5
''Dit is toch perfect,'' zei Ratan grijnzend toen hij eenmaal met Dough op de gang stond. Hij voelde zich veel te zelfverzekerd op het moment om terug te deinzen voor Dough's woede. ''Zayn heeft een van zijn vriendjes vermoord. De rest haat hem nu en de enige waar hij nog bij terecht kan zijn wij. We zorgen er voor dat zijn vriendjes hem nooit meer vergeven en gebruiken hem tegelijkertijd om de rest uit elkaar te rukken. En hij kan bij andere dingen ook nog wel van pas komen..''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 13:35:32 GMT -5
"O really? Wie is er dood?" Dough's woede ebde weg en een blije glimlach kwam op zijn bakkes. "Nou meestal ben ik degeen met de plannen maar jij..... Van jou had ik dat nooit verwacht goed werk." Dough legde een hand op Ratan's schouder. "Misschien kan ik nog wel een rechterhand gebruiken. Goed bezig."
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 30, 2012 13:40:21 GMT -5
Ratan grijnsde breed toen Dough vroeg wie er dood was. ''Louis Tomlinson.'' Hij sprak die naam uit alsof het een feestje was dat hij was overleden. Zijn grijns verbreedde toen Dough hem beloonde voor zijn idee. Vol trots keek hij hem aan. Dough's respect, dat was waarschijnlijk wat iedereen in de groep wou. ''Geen probleem,'' zei hij nonchalant. ''Ik wil die vieze flikkerband graag zien lijden.'' Dat meende hij oprecht. Als er een film gemaakt zou worden over de lijdensweg van One Direction dan zou hij op de voorste rij zitten.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 13:45:00 GMT -5
"Louis Tomlinson?" Dough sprak die naam uit alsof het een vloek was. "Louis Tomlinson, Louis William Tomlinson, de Louis Tomlinson!?" Rattelde hij verder, Dough begon steeds sneller te spreken. "Weet je het zeker, de oudere broer van Kathy Tomlinson!?" Dough wreef in zijn handen. Liever had hij zelf een einde gemaakt aan die vieze flikkers leven maar Zayn? Dat had Dough niet achter hem gezocht. Hij sprinten terug naar de woonkamer en trapte de deur in. Hij spreidde zijn armen wijd open voor de Pakistaanse jongen. "Welkom terug! Vriend... "
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 30, 2012 13:48:56 GMT -5
Zayn had de hele tijd een beetje zenuwachtig heen en weer gelopen aangezien hij verschrikkelijk zenuwachtig was. Hij schrok zich dan ook rot toen Dough de deur in trapte en zo vrolijk naar hem toe kwam lopen. Hij stopte zijn handen diep in zijn met bloedbevlekte broekzakken en keek Dough met grote ogen aan, ''Welkom terug?''
|
|
|
Post by Ratan Malik on Mar 30, 2012 13:51:26 GMT -5
Ratan volgde Dough naar de kamer en bleef op een afstandje tegen de muur aan staan met zijn armen over elkaar geslagen terwijl hij toekeek hoe Dough met gespreide armen op Zayn af liep. Hij moest zeggen dat dit nou ook weer niet was wat hij wilde. Een zachte grom verliet zijn mond. Voor heel even was hij de held, maar nu werd zijn perfect neefje weer geroemd.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Mar 30, 2012 14:00:42 GMT -5
"Yup welcome back Zayn old buddy! Give me a hug! A manhug." Dough liep op Zayn af en trok hem in een knuffel die meer op een wurg aanval leek. Hij kneep Zayn tegen zijn borst en drukte hem fijn hij liet los. "Goed dat je terug bent..... Mr. Killer...... Ik hoorde dat je Tomlinson van zijn stokje hebt gebracht... Goed gedaan." Dough sloeg Zayn op zijn schouder en bekeek hem van top tot teen. Hij steunde met kin in zijn hand. "Weetje? Die broek zouden we eigenlijk in moeten lijsten... Als... Als trofee! Ja je eerste, schitterende, perfect, geplande moord! Maar dan hebben we wel een nieuwe broek voor je nodig hé.... En ik heb niet zoveel money op zak.... Hmmm regel jij zelf wel hé? Dat kun je vast wel." Dough draaide zich glimlachend om naar Ratan die er kwaad bij stond. Dough trok zijn wenkbrauw op. "Wat? Wat mot je nou? Moet jij soms ook een knuffel ofzo?" Dough spreidde zijn armen opnieuw maar bleef staan waar hij stond en keek Ratan vragend aan.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Mar 30, 2012 14:09:42 GMT -5
Zayn deed zijn best om naar adem te happen terwijl Dough hem bijna liet stikken in die knuffel, hij hoestte even toen Dough hem weer los liet. Toen Dough verder begon te praten werd al snel duidelijk hoe Ratan hem had overgehaald, ''Ja, Lou is er niet meer...'' Zei hij zachtjes, hij klonk meer teleurgesteld dan blij over wat hij had gedaan. ''w..wacht, moet ik nou geld gaan stelen?'' Vroeg hij stotterend.
|
|