|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 8:03:28 GMT -5
Zayn werd lichtelijk geirriteerd, hij wilde hier niet over praten, hij wilde One Direction vergeten en nu bracht Egon het allemaal weer terug. ''Ik heb hem doodgeslagen, tuurlijk heb ik hem pijn gedaan! En ik heb geen flauw idee van waar hij is, hij is in ieder geval dood!!'' Hij begon een beetje te trillen. Wat Egon allemaal zei kwam veel te hard aan, ''Leer er maar mee te leven dat je voorlopig toch echt met een moordenaar opgescheept zit.''
|
|
|
Post by Egon Mc Brigh on Apr 1, 2012 8:11:20 GMT -5
"Dat was niet nodig Zayn.... Daar heb ik Dough al voor..... VERRADER! Ik hoop dat zijn ziel je klopgeest word want dat heb je wel verdient!" Egon vulde zich met woede en voor een moment leek hij in Dough te veranderen. Hij wijste op Zayn zoals Louis op Dough had gewezen toen hij in de aanval ging. "Moordenaar! Jullie Maliks zijn allemaal hetzelfde!" Egon haalde blind uit en timmerde Zayn in zijn gezicht. "Het is dat ik geen pistool met me mee draag zoals Dough, dat is beter zo anders had ik allang een kogel door dat verraderlijke hoofd van je gejaagd!" Hij rende naar de deur. "Het kan me niet schelen wat er me mij gebeurd! Maar ik ga mijn spijt en medeleven betuigen aan je familie!" Hij rende de deur uit en even later kon je een auto weg horen scheuren.
|
|
|
Post by Ratan Malik on Apr 1, 2012 8:21:23 GMT -5
Lachend klapte Ratan in zijn handen. Dit alles vond hij alleen maar leuk, puur leedvermaak. ''Goed gedaan neefje!'' Hij gaf Zayn een harde duw, die wel eens een beetje té hard kon zijn voor zijn trillende neef en keek grijzend naar zijn bebloede gezicht. ''Op dit soort momenten kan ik echt merken dat we familie zijn. Kun je niet gelijk al die watjes uit de groep verjagen? Het zou een stuk beter zijn als er meer mensen als jou en mij voor in de plaats zouden komen.'' Hij was zijn woede van daar straks al weer een beetje vergeten. Zayn kon nog zó goed vanpas gaan komen.
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 8:25:10 GMT -5
Zayn schrok zich rot toen Egon hem in zijn gezicht sloeg, hij sloeg niet terug en staarde alleen maar naar de grond terwijl hij alles over zich heen liet komen. Hij staarde Egon woedend na, dat joch wist niet eens hoe het helemaal gegaan was, maar dat ging de Pakistaanse jongen hem ook niet vertellen. ''Lekker dan.'' Mompelde hij sarcastisch. Met moeite probeerde hij zijn evenwicht te bewaren, een gemene grijns verscheen op zijn gezicht, ''Dat was niet eens zo slecht nee.'' Hij wist dat hij er zelf niets van geloofde want hij had nu echt een hekel aan zichzelf, toch deed hij echt zijn best om die gemene Zayn weer een beetje terug te halen. ''Zouden we eigenlijk moeten doen inderdaad.''
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 1, 2012 8:27:29 GMT -5
Dough kwam naar beneden met een oud shirt en een riem vol gereedschap om zijn heup, hij liep de kamer in en zag dat Ratan de grootste lol had. Dough grijnsde. "Wat is er zo lollig Razza? Laat mij ook eens lachen." Hij keek naar Zayn en zag zijn gezicht bloeden. Hij schrok en liep op zijn kameraad af. "Wow wow wow. Wat is er gebeurt Zayn! Heeft Razza je geslagen ofzo?" Dough wierp een kwade blik op Ratan. "Yo gast zeg eens iets wat is er gebeurd?! Hebben jullie trouwens Egon gezien? Hij zou hier op me wachten."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 8:40:54 GMT -5
''Nee je broertje.'' Zayn veegde met zijn hand het bloed van zijn gezicht af, ''Hij vond het niet kunnen dat ik Louis heb vermoord.'' Zei hij droogjes, maar vond hij het zelf kunnen? Nee, hij haatte zichzelf daar door. ''Hij is nu zijn spijt aan het betuigen bij mijn oude familie ofzo.''
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Apr 1, 2012 8:43:33 GMT -5
Zuchtend liet Kathy door het steegje naar de gagrage waar dit alles was begonnen. Ze klopte op de deur en wachtte af of er open werd gedaan. Misschien waren ze er niet eens. Ach dat zou ze dan wel weer zien. " Guys Maakt die deur maar eventje open!" Riep ze zenuwachtig en klopte nog een paar keer.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 1, 2012 8:48:54 GMT -5
Dough sloeg zichzelf tegen zijn voorhoofd. "O mijn god de nitwit. Huh naar je oude familie? Ik leg de verbanddoos wel klaar wie weet hoe hij eruit zal zien als hij thuis komt. Mooie wond trouwens heeft Egon dat gedaan? Daar moet ik hem voor belonen hij begint eindelijk een beetje man te worden." Dough draaide zich om en liep naar de kapotte deur. Hij raapte hem op en bekeek hem onderzoeken. "Kan ik wel maken." Hij begon aan de scharnieren te prutsen tot hij iets bij de garagedeur hoorde. "Zayn hoor jij ook iets? Wil jij bij de garagedeur voor me gaan kijken om te zien wie het is? Ik denk dat ik hier nog wel even bezig ben...."
|
|
|
Post by Zayn Malik on Apr 1, 2012 9:00:47 GMT -5
Zayn zuchtte, die klap van Egon bezorgde hem enorme hoofdpijn. ''Jo, ik kijk wel.'' Hij slofte naar de garageddeur zonder ook maar een teken te geven van dat hij zin had om door te lopen. Hij deed de deur open en keek het meisje dat voor de deur stond met een grijns aan, ''Had ik dus toch gelijk.'' Pas nu drong het tot hem door dat het uiteindelijk allemaal haar fout was.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 9:35:19 GMT -5
" Haha, Stomme idioot." Lahte Kathy en liep langs hem naar binnen. Zo waar was die ene knappe jongen genaamd Dough.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 1, 2012 9:44:13 GMT -5
Dough hing voorover tegen de deurpost en probeerde de deur er terug in te zetten. Na er een flinke trap tegen te hebben gegeven ging hij terug in het scharnier. Hij stond op en veegde het zweet van zijn voorhoofd. Zo dat was ook weer gebeurt. "Hey Zayn!" Riep hij met zijn rug naar de deur. "Ben je nou al klaar bij die garage? Wie is het!?" Dough kreeg geen antwoord terug en draaide zich om en zag haar staan. Zijn liefste op het moment. Hij trok zijn bezwete T-shirt over zijn hoofd en liep op het meisje en nam haar in zijn armen. "Kathy! Ik heb je zo gemist!" Hij drukte zijn lippen op die van haar en nam haar zoenend mee naar binnen waar hij met Kathy in zijn armen op de bank liet vallen. "En heb je me gemist!?"
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Apr 1, 2012 9:47:57 GMT -5
" Ja tuurlijk doughie, Die mogolen zijn echt niet lief voor me." Pruilde Kathy en sloeg haar armen rond zijn blote borstkas. " Jij bent mijn knappe jongen." fluisterde ze tegen zijn huid aan. Ze drukte een kusje op zijn sleutelbeen en keek even rond. " Hoe is het hier?" vroeg ze en genoot van de vlinders in haar maag.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 1, 2012 9:51:30 GMT -5
Dough ging achterover op de bank liggen en liet Kathy op zijn buik zitten. "Stil, stil zonder jou. En erg saai. Zayn is terug maar die ben je zeker al tegen gekomen of niet?" Dough streelde door Kathy's haren. "Man heb ik jou gemist. Ik zou je haast bespringen."
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Apr 1, 2012 9:56:58 GMT -5
" Dan doe je dat." Grinnikte Kathy en drukte haar lippen in zijn hals. Langzaam zoog ze het bloed omhoog. Met een grijns keek ze naar die mooie rode plek. " Wist je dat er twee van de vijf boys in het ziekenhuis liggen?" vroeg ze met een grijns en keek in zijn bruine ogen die nog steeds prachtig waren.
|
|
|
Post by Dough Mc Bright on Apr 1, 2012 10:01:02 GMT -5
Dough's ogen werden gigantische. Hij schoot overeind en nam Kathy in zijn armen. "Zeg me dat die tweede jou schuld is en wie het is! Hoe heb je het gedaan." Dough nam Kathy mee de kamer uit en liep met haar de trap op naar zijn kamer waar hij de deur op slot draaide en Kathy voorzichtig op bed legde. Hij ging op haar buik zitten. "Zeg me eens mijn koelbloedige minnares wat zou jij een lekkere beloning vinden voor je daad?"
|
|