|
Post by Louis Tomlinson on Mar 31, 2012 11:44:50 GMT -5
(ambulance broeders)
"Waar is de patiënt!?" Brulde een broeder tegen een blonde jongen die hen naar de woonkamer leidde. Daar lag een jongeman op de grond. Ik als ambulancebroeder knielde naast hem neer en voelde zijn pols. "Zwakke pols! Vertel me wat is er gebeurd!?" Ik luisterde naar de jongeman met blond haar terwijl we de bewusteloze jongen op de brancard tilde. Dit was al de tweede keer vandaag dat we hier kwamen wat was er met dit huis aan de hand?
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 31, 2012 11:51:32 GMT -5
''Geen idee. Hij kreeg te horen dat een van onze vrienden in het ziekenhuis ligt en hij begon ineens te trillen en zakte in elkaar. Het lijkt wel of hij iets op heeft.. maar dat kan niet.. want hij heeft maar één nier.'' Stamelde hij angstig tegen de broeder die hem vroeg wat er gebeurd was. Zijn blik gleed even naar Kathy.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 31, 2012 11:59:02 GMT -5
(ambulance broeders)
"Alsof hij iets op heeft? En maar één nier?" Mijn collega herhaalde de woorden een paar keer en keek me bezorgt aan. "Laten we hem nu naar het ziekenhuis brengen, misschien is het te laat als we hier blijven om hem te onderzoeken! Net als zijn vriend." Hier ik terug en begon de brancard te duwen. "Juist er mogen niet nog meer doden vallen! Zet hem in de wagen en onderzoek hem daar!" Ik tilde de jongen de auto in en sloot de deuren. Mijn collega draaide zich naar de blonde jongen voor hij de wagen in ging. "Ik heb identificatie nodig mijn jongen."
|
|
|
Post by Niall Horan on Mar 31, 2012 12:06:08 GMT -5
Er mogen niet nog meer doden vallen.. Geschokt hapte Niall naar adem na die zin. Hij keek even naar Janey maar die schudde haar hoofd als teken dat Louis niet dood was. Ze snapte al waarom Niall zo schrok. Hij hield opgelucht adem. Het voelde alsof zijn hart zojuist uit zijn borst was gesprongen maar nu weer veilig op zijn plaats zat. ''Ja.. tuurlijk.'' Hij rende de trap op naar Liam's kamer en vond al snel zijn portemonnee. Die had hij meestal op een vaste plaats liggen. Hij hield Liam's ID er uit en rende er mee terug naar beneden om het aan de broeder te geven. ''Komt het goed met hem?''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 31, 2012 12:18:00 GMT -5
(ambulance broeders)
"Dat kunnen we niet met zekerheid zeggen, als het net zo met hem zal gaan als met je vriend en dan met één nier........." De broeder wist niks te zeggen en stapte weer in. Hij reed weg van het huis richting het ziekenhuis en liet de rest achter. Zonder wetend dat er iemand in het ziekenhuis op zijn mate zat te wachten.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 12:28:31 GMT -5
Harry bleef versteend zitten, tranen rolde over zijn wangen. Met betraande ogen keek hij naar kathy die nog steeds zat te grijnzen. " Weetje jij bent echt een stomme trut." siste hij zacht en wou haar aanvliegen maar hield zich in. Hij kon moeilijk de zus van zijn beste vriend het ziekenhuis in slaan. Hij draaide zich om naar Janey en keek haar afwachtend aan. Zou ze nig vertellen wat er met Louis was gebeurt.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 12:36:04 GMT -5
Janey slikte toen Harry zich naar haar omdraaide. Nu moest ze het toch nog gaan vertellen, terwijl iedereen nu nog gevoeliger was dan eerst. ''Harry.. ik..'' stamelde ze, zoekend naar de juiste woorden om dit te gaan zeggen. ''Ik ben ik gevallen tegen Louis omdat hij je..'' Ze stopte even en keek naar de anderen. Die mochten natuurlijk niet horen dat haar broer samen met Louis naar bed was geweest. ''..Jeweetwel. We kregen ruzie en toen kwam Zayn erbij en Louis draaide volledig door. Hij noemde Zayn Dough, daagde hem uit en zei dat hij hem moest neerschieten en toen.. toen viel Zayn hem aan.'' Haar stem beefde. Ze durfde niemand meer aan te kijken. Een hoge snik verliet haar mond. ''Het is mijn schuld.'' bracht ze met een klein, gebroken stemmetje uit.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 12:39:22 GMT -5
Verbaast keek Harry Janey aan. " W-wat bedoel je met jeweetwel?" vroeg hij verbaast. Wat had hij gemist?. Een bang gevoel trok over zijn ruggegraad.
|
|
|
Post by Kathy Tomlinson on Mar 31, 2012 12:42:08 GMT -5
Harry was in de war. Hij wist niet dat hij met Louis had gekrikt. Had hij dan de XTC toch genomen? Was hij daardoor in de war?. Kathy schudde haar hoofd lachend. " mensen ik ga even naar een vriend, zoek het hier maar zelf uit!" riep ze en smeerde hem naar buiten.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Mar 31, 2012 12:43:07 GMT -5
(ziekenhuis artsen)
"Identificatie nu!" "Liam James Payne, 19 jaar, zanger van beroep en beschikt over 1 nier." De brancard vloog door de gangen richting de operatiekamer. De deuren vlogen open en broeders plaatste het bed naast een slapende jongen. Ze trokken een gordijn om het bed heen en maakte alles gereed. Een oude man in een witte jas kwam binnen gelopen. "Status Alstublieft en verklaring van het probleem." "De jongen stond op van de bank en zakte in elkaar. Ademnood, buiten bewustzijn en instabiliteit!" De oude man boog over de jongen en keek bedenkelijk. "Waar woont deze jongeman?" "North highway street 107. Waarom vraagt u dat?" De jongeman die eerder werd geopereerd vannacht..... Woonde daar ook. Wat is zijn naam...? Louis William Tomlinson. Als deze twee jongens hetzelfde mankeren is er uiterste voorzichtigheid vereist! De kans dat deze jongen het overleefd is veel kleiner als die van die ander!" "Waarom denkt u dat?" "Omdat ik zeker weet dat als hij het overleeft de kans op een terugval maar klein is... Maar de kans dat hij op de operatietafel sterft bij de eerste operatie is zeer groot..." "Er is vandaag al iemand overleden..... Dus deze twee jongens hebben recht op leven! Iedereen aan het werk! Basicplan 5 Nierpatiënten!" Het licht in de kamer werd gedempt en een fel licht scheen op de bewusteloze jongen zijn lot lag in de handen van de oude man.... Hij wierp een vluchtige blik door het gordijn naar de jongen die diep in slaap was. Geen zorgen jong... Als jij het overleeft overleeft je vriend het ook beloof ik!
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 12:43:18 GMT -5
Janey trok één wenkbrauw een stukje op. Ze keek nerveus om haar heen en boog zich toen naar Harry toe om in zijn oor te kunnen fluisteren. ''We hoorde jullie.. seks hebben..'' Ze voelde zich extreem ongemakkelijk en angstig. Waarom snapte hij niet gewoon meteen wat ze bedoelde? Dit herhalen maakte het alleen nog maar lastiger voor haar. Ze boog weer van haar broer weg en keek hem aan door haar wazige sluier van tranen
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 12:49:00 GMT -5
Harry trok zijn ogen zo ver open als hij kon. Hadden ze seks gehad?. Geschrokken keek hij omzich heen niet dat dat hielp. Waarom wist hij het niet. Waarom was dat gebeurt. Kwam het door de XTC. " kwam het door de..." maar hij sloot zijn mond meteen. Shit.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 12:52:05 GMT -5
''Door de wát?'' Janey's ogen werden een slag groter. Ze kon maar één ding bedenken waar hij het over had. ''Harry je hebt toch niets gebruikt he?'' siste ze zacht om de andere het niet te laten horen. Haar haar begon als een gek te kloppen
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 13:09:32 GMT -5
Harry sloeg zijn hand voor zijn mond en stond op. Langzaam liep hij weg en hoopte dat Janey niet door zou vragen. Hij zou zoiezo niets zeggen waar Niall bij was.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 13:21:58 GMT -5
Janey liep Harry snel achterna en leidde hem naar de gang waar ze hem bij zijn schouder greep om hem naar haar toe te draaien. ''Kijk me aan,'' zei ze met een harde trillende stem. ''Heb je drugs gebruikt? Niet tegen me liegen want ik weet wanneer je liegt. Wat heb je genomen Harry?'' Ze probeerde zo rustig en begripvol mogelijk te zijn tegen haar broer maar ze raakte behoorlijk in paniek
|
|