|
Post by Louis Tomlinson on Mar 31, 2012 15:41:53 GMT -5
(ziekenhuis artsen)
"........." "........" ".........." "Ik denk dat dit het wel zo'n beetje moet zijn..." "Wat was het probleem nou?" "Drugs mijn jongen, drugs.... Och in deze dagen kunnen sterren zich alleen op de been houden met dit.... Nou ja haal het gordijn maar weg dan kan hij rustig bij komen met zijn vriend aan zijn zeide. Ik denk niet dat die twee nog snel het ziekenhuis zullen verlaten...." "Wat was het probleem bij die andere dan dokter ook drugs?" "Nee mijn kind... Gevochten of nou ja gevochten in elkaar geslagen is beter om te zeggen..... Veel kan ik je er niet over zeggen alleen maar... Dat deze twee jongens heel sterk zijn..." De gordijnen werden weggehaald en de twee jongens werden naast elkaar gelegd. De artsen verlieten de kamer nadat de paniekknop gereed was en het infuus geplaatst. Bij de deur hield de oude man nog even stil. "Als die knop jou net heeft gered Louis...... Kan het misschien ook Liam redden..... Nog een keer...."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 15:46:42 GMT -5
Janey voelde even een misselijk gevoel door haar heen trekken toen hij in haar arm kneep. Hij vindt dat je armen vet zijn.. zei een stemmetje in haar hoofd. Ze lachte even naar Harry maar keek toen bezorgt naar haar armen. Ze waren inderdaad dik. 'Als jij me beloofd eerlijk te zijn' zei hij tegen haar. Ze keek hem vanonder haar wimpers aan om haar blik haar niet te laten verraden. ''Beloofd.'' loog ze. Dat voelde vreselijk, haar eigen broer voorliegen. Maar ze wou hem niet opzadelen met haar pijn. Hij had het zelf al zwaar genoeg.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 15:49:56 GMT -5
" Dan beloof ik jou de XTC ik kathy's keel te duwen en het nooit meer te nemen." Glimlacht Harry en drukte een kus op haar wang. " en als een van ons de belofte breekt, breken we diegene." grapte hij. " Mijn lieve kleine baby zussie."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 15:56:18 GMT -5
Janey glimlachte lief terug en veegde de tranen uit haar ogen. Die kus liet haar zich zowel enorm schuldig als enorm goed voelen. Ze lachte even om wat Harry zei maar toen hij haar 'mijn lieve kleine baby zussie' noemde keek ze hem gemaakt boos aan. ''Sorry zei je nou net..'' Handig hield ze hem onderuit. Het kostte niet eens moeite terwijl haar broer stukken sterker was dan haar. Ze belandde bovenop hem en grijnsde plagend. ''..Lief?''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 15:58:07 GMT -5
Harry viel niet hard op de grond. " Het liefste zussietje op de wereld." harry sloeg weer zijn armen om haar heen. Hij was toch bang om haar kwijt te raken. " weetje ik hou te veel van je."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 16:04:55 GMT -5
''En jij bent de liefste broer ter wereld.'' Glimlachend drukte Janey een kusje op het puntje van zijn neus. En dat meende ze, ze kon zich geen betere broer wensen. Bij hem voelde ze zich zo veilig en vertrouwd. ''Waarom?'' fluisterde ze zachtjes terwijl ze van hem af ging en haar hand naar hem uit stak om hem weer overeind te helpen. Het was logisch dat zij van hem hield, maar andersom? Ze hield wat voor haar zo'n beetje het belangrijkste in het leven was voor hem achter.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 16:07:48 GMT -5
" Wat waarom?" vroeg Harry met een glimlach. " je bent het mooiste liefste schattigste beste aardigte gezelligste grappigste zusje op deez aard. Daarom." harry zou niks zonder Janey zijn. Ze was harry maar dan vrouwlijk. Echt zo leuk ook vroegen twee kleine harry/janeys.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 16:16:10 GMT -5
''Slijmbal.'' zei Janey lachend. Maar aan haar blik en de lach op haar gezicht was duidelijk te zien dat het heel veel voor haar betekende dat haar broer dat zei. Je bent niet mooi.. je bent een spuuglelijk dik zwijn. Hij zegt dat alleen omdat je zijn zusje bent. Janey zuchtte gefrustreerd. Waarom moest Ana haar nou altijd afkraken als er zoiets gezegd werd? Omdat ik gelijk heb. zei de stem, als antwoord op haar gedachtes. Dat was waar, ze had gelijk. ''Wat zou ik nou zonder jou moeten?'' zei ze tegen Harry. ''Ik wou dat je zelf zag hoe geweldig je wel niet bent.''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 16:25:30 GMT -5
" Janey onze mama heeft gezegt dat je niet mag liegen, dus zeg niet zulke rare dingen." zei harry bloedsirieus. " en ik jou hoofd ook niet, je bent er einedlijk vanaf." hij wist heel nog heel goed wat er was gebeurt en hij zou en zelf voor sterven om haar te helpen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 16:35:13 GMT -5
''Ik lieg niet Harry. You light up my world like nobody else. Je moest eens weten hoeveel meisjes me wel niet gevraagd hebben of ze jou konden ontmoeten, je gaat het nog druk krijgen op deze school.'' Ze rolde met haar ogen toen ze dacht aan het irritante ge-fangirl van de meisjes uit haar klas bij het horen van haar broers en zijn band's muziek en bij het zien van Harry's foto's. Haar gezicht betrok echter toen Harry verder ging met praten. Er ontstond een brok in haar keel. ''Ja,'' loog ze met een zwak glimlachje. ''Ik ben er vanaf.. Zullen we weer naar binnen gaan?'' Ze praatte er snel over heen om het onderwerp te mijden. Hopelijk ging hij er niet over door.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 16:39:31 GMT -5
" Jan, Je verpest ons broer zussie momentje." Zei harry tot tot hem doordrong dat Janey er over heen praatte. " Je praatte er over heen."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 16:42:12 GMT -5
''Nee.. dat deed ik niet.'' loog ze weer. Dit ging nog enorm lastig worden, dit liegen, dat wist ze nu al. Dat was waarschijnlijk een van de meest belangrijke redenen waarom ze naar Londen was verhuisd. Omdat ze onmogelijk kon liegen tegen ze mensen die van haar hielden en die zo graag wilde dat ze beter werd. Ze moesten eens weten dat alles weer opnieuw was begonnen hier in Londen. Nerveus plukte ze aan haar vest.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 16:45:25 GMT -5
Nu niet kwaad worden. Bleef Harry in zijn hoofd herhalen. " Janey zoals jij ziet dat ik lieg zie ik ook bij jou, dus kappen met liegen.". Als ze er nog steeds aan deed. Hij bekeek zijn zusje een goed. Je kon niet goed zien of ze mager was omdat en wijde kleding om haar lichaam hing. Maar als je haar omhelst heb je een hapje lucht vast.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 16:52:02 GMT -5
''Hou nou op Harry ik lieg niet!'' reageerde ze fel. Ze wou helemaal niet kwaad doen maar hij kwam echt te dichtbij nu. ''Ik ben toch gestopt. Ik ben toch al fucking veel aangekomen dus je..'' Ze probeerde haarzelf te kalmeren door rustig in en uit te ademen. Als ze zo door ging dan zou ze er nog dingen uit gaan gooien die haar verdacht maakte. Ze toverde een glimlachje op haar lippen alsof dat neplachje verschil zou maken.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 16:54:14 GMT -5
" Janey, kop dicht en haal adem. Ik ga jou nu dus breken." harry voelde een brok in zijn keel. Ze had hem al gebroken voordat we het beloofde. " Je weet zeker dat je van me houdt?"
|
|