|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 13:25:47 GMT -5
Harry keek Janey even verbaast aan. " Nee natuurlijk niet." Zei hij stotterend en kreeg het benauwd. Zenuwachtig keek Harry naar zijn nagels. Geloof het please en word niet boos.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 13:32:20 GMT -5
''Je liegt!'' Er sprongen tranen in haar ogen. Aan alles merkte ze dat hij loog. Zijn nerveuze gedrag, zijn stem. ''Harry ik dacht dat alles weer goed met je ging de laatste tijd. Drugs zijn niet de oplossing voor je problemen. Waarom ben je niet gewoon naar me toegekomen om te praten? Ik woon maar een paar straten verderop.'' Ze schudde verdrietig en ongelovig haar hoofd. Harry was een van de belangrijkste personen in haar leven. Zijn geluk was voor haar ongelooflijk belangrijk. ''Of heeft Louis het je soms gegeven?'' Bij die laatste zin was er woede in haar bezorgde, verdrietige stem te ontdekken
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 13:35:06 GMT -5
"Nee, dat zeker niet." Reageerde hij fel en Keek haar kwaad aan. " Hij is mijn beste vriend niet meer en niets minder en dat we seks hebben gehad kan ik me niet herineren dus ja misschien kwam het door de drugs misschien niet." Harry ratelde aan een stuk door en werd met elk woord luider en kwader.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 13:40:18 GMT -5
''Natuurlijk komt het door die drugs!" riep Janey snel. Ze voelde zich meteen aangevallen door haar broer en reageerde net zo fel terug als hij had gedaan. ''Je bent geen homo Harry, Louis wilt dat je dat denkt maar dat ben je niet!''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 13:43:02 GMT -5
Harry keek Janey verbaast aan. " Zoals ik al zei Louis is mijn beste vriend niets meer en niets minder, Ik weet niet wat er is gebeurt en of Louis nog iets gezegt heeft erover." Harry zuchtte even. Straks was er iets gebeurt wat belangrijk was en hij niet meer wist...
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 13:46:44 GMT -5
Een zucht ontsnapte aan Janey's lippen. ''Louis denkt dat je homo bent. Sterker nog hij zei dat jullie een stel waren.'' Ze snapte er niets meer van. Had Louis dit allemaal lopen verzinnen of kon Harry zich werkelijk niets meer herinneren van wat er gebeurd was. ''Wat voor een drugs heb je eigenlijk genomen?''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 13:50:24 GMT -5
Harry pakte de deurpost vast op niet te vallen en hapte naar adem. Een stel met Louis. Die lag nu in het ziekenhuis waarschijnlijk te wachten tot ik kwam. Waarom had ik nou die drugs van Kathy aangenomen. " Een stel?" Zijn stem was ongewoon hoog. Ja welke drugs had hij genomen. Denkend schommelde hij op zijn voeten heen en weer. " XTC." Zei hij uiteindelijk.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 14:09:57 GMT -5
''XTC?'' herhaalde Janey geschrokken. ''Harry weet je wel niet hoe slecht die troep voor je is? Het lijkt misschien wel onschuldig maar het kan je fucking DOOD worden!'' Ze had geen idee wat ze nu moest doen, raakte totaal in paniek. ''Harry beloof me alsje alsje alsjeblieft dat je het nooit meer gebruikt.'' Tranen rolde langzaam over haar wangen terwijl ze haar broer recht in zijn ogen aankeek.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 14:39:12 GMT -5
" Janey, Mijn leven is niets meer waard." Harry haalde diep adem om niet weer te huilen. " Ja mijn leven is prachtig beroemd veel geld. Maar ik ben niet gelukkig.". Zonder dat Harry het wou rolde tranen over zijn wangen. " Ik wil niet meer iedere avond ik slaap vallen, Ik wil niet meer chagerijnig zijn. Ik wil niet meer het idee krijgen dat ik nergens goed voor ben. Ik wil mijn leven niet meer."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 15:00:20 GMT -5
Die woorden kwamen zo hard binnen dat Janey moeite moest doen om niet tegen hem beginnen te schreeuwen. Het voelde alsof haar hart in duizenden stukjes brak en een benauwd gevoel, alsof ze geen adem meer kon halen overviel haar. Ze kon niet geloven dat hij dit echt zei. ''Zeg dat niet haz! Je bent waardevol, er zijn zoveel mensen die van je houden!'' Haar stem schoot alle kanten op. Het klonk echt alsof ze geen adem kreeg. ''Laat me je alsjeblieft helpen,'' smeekte ze. ''We komen er wel uit samen! Ik wil alles doen om je te helpen!"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 15:08:45 GMT -5
" Wat wou je doe zusje? Ik ben het niet waard. Ik hou van je maar verspil je tijd niet aan mij." Fluisterde hij zacht en wou Janey geen pijn doen. Maar het was de waarheid.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 15:17:45 GMT -5
''Je hebt geen idee hoe belangrijk je wel niet voor me bent.. Ik smeek het je Harry hoe erg dingen ook worden, geef alsjeblieft niet op. Er is niets dat niet opgelost kan worden. Ik hou van je.'' Haar ogen keken hem smekend aan, tranen gleden onophoudelijk over haar wangen, net als bij hem. ''Ik weet hoe moeilijk het leven kan zijn.'' fluisterde er zachtjes achteraan. Ze dacht even terug aan de tijd waarin ze in het ziekenhuis opgenomen werd, bijna was gestorven en aan de jaren therapie die daarop volgde. En iedereen om haar heen dacht dat alles nu oke was. Maar dat was het niet. Ze vocht zichzelf nog steeds door iedere dag heen. Maar dat Harry dat ook deed dat vond ze zoveel erger.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 15:24:30 GMT -5
Harry sloeg zijn armen rond zijn zusje. " Wat dacht je ervan om mekaar erdoor heen te slaan?" Vroeg Harry twijfelend en knuffelde zijn zusje nog iets harder
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 15:31:09 GMT -5
Janey knikte en glimlachte zwak door haar tranen heen. ''Samen.'' herhaalde ze. Ze stak haar handen onder zijn armen door en legde haar handen veilig op zijn rug. Haar hoofd legde ze tegen zijn borst en ze snikte zachtjes. Ze wist niet of ze eerlijk tegen hem moest gaan zijn tegen hem in het vervolg. Of ze hem moest vertellen dat ze nog steeds alles deed om af te vallen. Het was iets dat ze voor haarzelf hield, iets wat niemand begreep. Maar ze zou hem wel steunen, er vaker voor hem te zijn. ''Beloof het me.'' fluisterde ze zachtjes tegen zijn borst aan.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 15:41:23 GMT -5
" Op 1 voorwaarde zussie, jij gaat armspieren kweken wat dit is niet." Grapte harry en kneep even in haar armen. Harry keek haar weer sirieus aan. " als jij me beloofd eerlijk te zijn."
|
|