|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 17:02:18 GMT -5
Die laatste zin brak Janey inderdaad. ''Natuurlijk weet ik dat zeker. Ik hou heel veel van je.'' Ze wilde hem nu het liefst de waarheid vertellen.. Dat doe je niet! reageerde Ana kwaad in haar hoofd. Wil je soms dat hij het je ouders verteld en dat iedereen je weer gaan dwingen te eten tot je een nóg vetter varken bent? Liegen kreng, anders verpest je alles! Janey zuchtte verdrietig en legde haar hand op Harry's schouder. ''Ik ben echt gestopt Harry, echt waar.''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 17:06:36 GMT -5
Alle alarms bellen in Harry hoofd gingen tegelijk af. Dus toch. Ze liegt heel londen bij elkaar. Harry slikte even zwaar in de hoop die brok weg te werken. " janey. Not again." fluisterde hij hopeloos. Straks lag ze weer in het ziekenhuis. Straks was hij haar echt kwijt. Binnen no-time rolde tranen over zijn wangen. Hij was nu al gebroken terwijl er nog niets met haar was gebeurt. Hij verschool zijn gezicht even in zijn handen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 17:15:54 GMT -5
Janey voelde zich zó ellendig toen Harry broer op nieuw in tranen uitbarstte. Ze wilde hem helemaal geen pijn doen, ze wilde niemand pijn doen behalve haarzelf. Zelfs al zou ze het willen, dan zou het nooit lukken om voor goed te stoppen. Ana nam al haar gedachtes over en dwong haar tot het uiterste. Want ze moest en zou controle hebben, ze moest en zou perfect worden zelfs al zou dat haar leven kosten. Janey sloeg haar armen om haar broer heen en drukte hem dicht tegen zich aan. ''Geloof me nou alsjeblieft!'' verzuchtte ze. Dit was makkelijker liegen zo, als ze hem niet aan hoefde te kijken. ''Ik ben echt gestopt dat zweer ik!''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 17:19:56 GMT -5
Harry negeerde wat ze zei en duwde haar voorzichtig weg. Wow ze heeft geen vel maar ribben onder dit shirt zitten. " Ik zeg je 1 ding. Je bent perfect zoals je bent." zei Harry kwaad, gekwetst en verdrietig. Hij wou naar buiten een flat van de bovenkant bekijken ofzo. " Ik ben even kijken hoeveel pijn je hebt als je de afstand van een flat een de weg vallend opmeet."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 17:24:14 GMT -5
''Harry doe normaal!'' Janey keek haar broer geschokt aan. ''Je gaat helemaal nergens heen, je hebt een belofte gedaan!''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 17:27:38 GMT -5
" Ja, Jij ook." schreeuwde hij kwaad en gooide de voordeur open. Het was een heldere nacht. Hij keek even achterom. Als zij hem kan breken kan hij dat ook. " en hoe voelt de waarheid?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 17:36:08 GMT -5
Janey beet hard op haar lip en staarde een paar seconden naar de grond zonder antwoord te geven op zijn vraag wannaar ze weer op keek en Harry's arm beet greep. ''Als jij jezelf van een flat af gooit dan spring ik je achterna! Doe niet zo idioot Harry dit wil je niet! Wat wil je nou dat ik zeg? Dat je gelijk hebt? Nou gefeliciteerd je hebt gelijk ik ben inderdaad weer bezig met afvallen. Wat is het fucking probleem?''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 17:42:30 GMT -5
" dat je straks niet als een vissegraad eindigd." antwoordde hij droog, maar was serieus. " als je me nu los laat kan ik even gaan genieten van de vervuilde wereld." zei hij en trok zijn arm los. Hij liep naar de stoep voor het huis en keek naar de lucht als het nou eens 1 uur goed ging in de wereld.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 17:48:05 GMT -5
Janey lachte even gemaakt. ''Een vissegraad Harry, serieus? Dat gaat nog lang duren.'' zei ze spottend. Er moest nog wel heel veel vet af voor je haar botten zou kunnen zien. Ze liet zijn arm langzaam los en hij liep naar buiten toe. Meteen volgde ze hem. Het kon haar niet schelen wat hij daar van vond, ze ging hem niet uit het oog verliezen. Ze ging naast hem staan en volgde zijn blik
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 17:57:39 GMT -5
" Jan?" begon hij vragend. " Op dit soort moment wil ik echt weg van de wereld."
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 18:06:11 GMT -5
Janey zuchtte zachtjes. De koele wind blies dwars door haar vest en het bezorgde haar kippenvel. Of kwam dat door wat Harry zei? ''En alle mooie dingen op deze wereld dan?'' vroeg ze voorzichtig. ''Als je blijft staren naar de plek waar de zon onder ging zul je hem nooit meer zien op komen. Je moet je hoofd niet laten hangen vanwegen alle tegenslagen want er zijn zoveel dingen die je wél gelukkig maken.'' Ze beet weer even op haar lip en keek naar haar broers gezicht. ''Het spijt me als ik je pijn doe Harry. Ik beloof je dat ik je niet zal lastig vallen met mijn probleem.'' ze tekende met haar vingers in de lucht haakjes rond het woord probleem. Ze had namelijk geen probleem, dit waar zij mee bezig was was gewoon een levensstijl.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 18:11:46 GMT -5
" Mooie dingen?" vroeg hij ongelovig welke. Harry liet in tegestelling tot wat zijn zus zei alles hangen. Hij ging op de stoeprand zitten en keek naar het patroon van zijn broek. Alles ging fout en zijn zus wou niet geloven dat wat ze deed niet goed was. " Ik kijk niet naar de zon want dat doet pijn. Ik laat mijn hoofd wel hangen en iknweet niets dat me gelukkig maakt." zei hij zacht. Zijn krullen hingen voor zijn gezicht en janey kon zijn emotie nu niet peilen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 18:18:48 GMT -5
''Je hebt familie die veel van je houd, vrienden, de band.. Er zijn zoveel mensen op de wereld die dat alles niet hebben. Die staan er alleen voor.. maar jij niet.'' Ze hurkte naast hem neer en veegde de krullige plukken haar weg uit zijn gezicht. Ze nam hem in haar handen en draaide hem zodat hij haar wel móést aankijken. ''Wat kan ik doen om je gelukkiger te maken?'' vroeg ze. Ze voelde zich zo machteloos. Net als vroeger, toen Harry gepest werd. Daar kon ze amper iets tegen doen omdat als ze het voor haar broer opnam ze alles alleen maar erger voor hem maakte.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Mar 31, 2012 18:22:21 GMT -5
" word zelf gelukkig en gezond dan word ik het ook. Doe geen gekke dingen want ik kan niet zonder je." zei Harry na een lange stilte. " Ik hou van je zusje." zei hij erachteraan.
|
|
|
Post by Janey Styles on Mar 31, 2012 18:31:42 GMT -5
''Dat word ik ook..'' Je zult pas gelukkig zijn als je streefgewicht bereikt is dikke koe en dun zijn is belangrijker dan gezond zijn. ''En ik doen geen gekke dingen. Ik laat het heus niet weer zo ver komen als toen.'' Iets in haar schreeuwde dat ze moest stoppen waarmee ze bezig was als ze haar broer daarmee kon helemaal maar Ana was bikkelhard. Get thin or die trying. Janey kromp ineen toen ze dat hoorde. ''Ik ook van jou.'' piepte ze tegen Harry en tegelijkertijd ook een beetje tegen de vriendin in haar hoofd.
|
|