|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 6:21:06 GMT -5
''Ik denk niet dat we bij ze mogen,'' zei Janey voorzichtig. ''Maar we kunnen het proberen.'' Haar lip trilde van de kou. Maar koud was goed, wist ze. Haar lichaam moest dan harder werken om haar warm te houden en zo zou ze meer verbranden. Ze wou zelf ook niets liever nu dan weten hoe het met de jongens ging. Het was het proberen meer dan waard.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 6:28:34 GMT -5
" Yes!!" Gilde harry blij en rende in zijn boxer een rondje om Janey. " kom dan kom dan kom dan." bleef Harry roepen en liep een stukje voor haar uit.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 6:38:25 GMT -5
Janey trok snel haar trainingsbroek aan en riste haar vest helemaal tot bovenaan dicht. Ze grinnikte even om haar broer. ''Ga je niets aantrekken?'' riep ze hem achterna. Maar eigenlijk moest ze maar blij zijn dat hij überhaupt iets aan had. Ze griste Harry's kleren van het gras en jogde naar hem toen en bleef naar hem lopen. Probeerde niet toe te geven aan het feit dat ze op instorten stond. Ze kon best nog wel bedacht ze zich koppig. Ze liepen naar de straat toe waar een aantal auto's en taxi's voorbij raasde okal was het zo vroeg in de ochtend. Ze duwde de kleren in Harry's handen. ''Harry wil je alsjeblieft iets aan doen? Straks gaan al die zusters nog onderuit als ze je zien.''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 6:42:11 GMT -5
" Dan mogen we vast wel naar binnen, dus Neej." Zei Harry kinderachtig. Hij zwaaide even naar een taxi en hij stopte. " Dames en Janeys gaan voor." zei hij pestend en trok de deur voor haar open. Het was eigelijk best koud maar zijn goddelijke lichaam kon niet in textiel gestop worden.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 6:47:36 GMT -5
Janey rolde even met haar ogen en gaf hem een speels duwtje voor ze in de taxi stapte. ''Wat ben je toch weer lief voor me.'' Ze leken dan wel in veel dingen op elkaar maar in tegenstelling tot Janey, die haar dood schaamde voor haar eigen lichaam deed Harry dat totaal niet.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 6:55:51 GMT -5
"Hhhmm ow ah! Mijn hoofd...." Ik opende mijn ogen en kwam overeind. Het infuus in mijn hand brandde. Waarom is mijn bed verplaatst? Waarom is de kamer zo klein ineens? Ik keek om me heem en zag nog een bed naast het mijne staan. Er lag een jongen in die ook aan het infuus lag. Liam? LIAM! Ik gilde even hoog en werd weer rustig. Net zoals ik lag hij aan een hartmonitor. Mijn hartslag en piepjes gingen vlot voorbij terwijl die van hen langzaam voorbij tufte. "Liam? Heeft Zayn jou ook al pijn gedaan? Dat kan toch niet?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 8:28:59 GMT -5
" Het ziekenhuis." zei Harry snel en sprong ook in de auto. Het was grappig om te zien hoe de chauffeur keek. Maar voo hem was het normaal om bijna niets aan te hebben. " Jammer dat haar zusje het niet leuk vond. " Ik ben bang hoe Lou gaat reageren." Gaf Harry toe aan zijn zusje. Volgens hem ware ze eens tel.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 10:42:56 GMT -5
De taxi reed hen naar het ziekenhuis toe en eerst was het een tijdje stil, tot Harry begon te praten. 'Ik ben bang hoe Lou gaat reageren.' zei die. Janey draaide zich half naar hem toe en pakte zijn hand vast waar ze een zacht kneepje in gaf. ''Don't worry.'' fluisterde ze bemoedigend. ''Het zal wel lastig voor hem zijn om te horen dat je niet meer weet wat er gebeurd is. Maar hij kan het je niet kwalijk nemen want je bent niet gay.'' Wat als hij dat wel was? Ze drukte de gedachte die in haar op kwam meteen weer weg. De taxi kwam langzaam tot stilstand en toen pas had ze door dat ze er al waren.
-- Verder bij die thread in het ziekenhuis?
|
|