|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 12:49:26 GMT -5
" Nee hoor je weegt niks dus wandelen we rustig verder." zei Harry en stopte voor de deur waar Janey hem heen had eleid. Hij gooide de deur open plantte Janey op een stoel. " rust maar uit want je bent niet lekker. Zie ik aan je." Grinnikte Harry en keek even om zich heen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:01:08 GMT -5
Louis schoot overeind. Liam lag er nog steeds bewusteloos maar vredig bij. "Wie is daar!?" Riep hij angstig. Hij was weer in slaap gevallen door de medicijnen en zag niks door het felle licht. Hij hoorde de piepjes van de hartmonitor opnieuw sneller gaan. "Hallo! Dokter bent u dat?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 13:06:36 GMT -5
" Ehh nee Harry en Janey." Zei hij luid zodat hij het zeker had gehoord. Hij liep voorzichtig naar de rand van het bed. " hoe is het lou?" Fluisterde hij nu.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:11:38 GMT -5
Louis wreef net zolang in zijn ogen tot het pijn deed. "Harry? HARRY! Come here, come into my arms! Please give me a hug! I never tought I would ever see you guys again!" Louis probeerde uit alle macht overeind te komen, maar het infuus deed veels te veel pijn om aan te trekken, bovendien was hij ook nog te zwak. Hij was per slot van rekening een tijdje dood geweest.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 13:16:37 GMT -5
" Lou, rustig." geschrokken sprong Harry naar hem toe. Zacht duwde hij Louis terug in het matras. Hier was hij al bang voor. " Lou rustig. Hoe gaat het?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 13:21:21 GMT -5
Janey's ogen vernauwde een beetje toen Louis haar broer probeerde te omhelzen maar ze bleef niet lang naar de jongens kijken. Haar oog viel nu op de hartmonitor naast Liam's bed. Zien dat die een hartslag aangaf liet een hele last van haar schouders afvallen. Opeens bedacht ze zich dat helemaal niemand Shayla hier over had geïnformeerd. Ze hield haar mobiel uit haar zak en smste haar: Shayla, niet schrikken maar Liam ligt in het ziekenhuis. Ze vertelde er nog even het kamernummer bij zodat Shayla niet eerst naar de balie hoefde en verzendde het bericht.
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Apr 1, 2012 13:27:56 GMT -5
Shayla voelde de blackberry in haar broekzak trillen, een smsje. Snel pakte ze het kleine zwarte apparaatje uit haar broekzak, terwijil ze het smsje las leek er een brok te vormen in haar keel. Ik kom er zo snel mogelijk aan!!! Stuurde ze snel terug terwijl ze op haar fiets in de richting van het ziekenhuis ging, gelukkig was ze als heel erg in de buurt. Haar grootste angst was nog altijd dat haar broer alcohol of iets anders binnen had gekregen dat niet ging werken in verband met zijn nieren. Ze liep het ziekenhuis in en wist niet hoe snel ze naar de kamer toe moest gaan, ''Wat is er gebeurt?!''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:29:16 GMT -5
Louis ontspande maar hield Harry's handen vast zodat hij niet weg kon. "Nou eens kijken, ik word bijna dood geslagen door mijn beste vriend en krijg daardoor een hartaanval. Operatie. Dan komt je lieve zusje en verteld me zoveel dat ik flip en nog een hartaanval krijg. Operatie. Onder de operatie krijg ik een Fucking hartstilstand! Word weer tot leven gewekt en heb gepraat met een oude LOOK-A-LIKE GOD!" Maar voor de rest gaat het beter afgezien dat ik hier lig en opeens Liam halfdood naast me ligt......." De piepjes gingen onregelmatig snel en ik glimlachte erbij. "Maar alles zal vanaf nu beter gaan, ik leef nog, ik heb jou, Liam leeft nog.... Het zal allemaal beter worden."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 13:35:30 GMT -5
Kut hij heeft mij. Of niet. " Over het ik heb jou..." harry probeerde de brok in zijn keel weg te slikke maar het likte niet. Tranen stonden in zijn. " hoe graag ik het wil maar.." een traan rolde over zijn wang. Hij durfde het ewoon niet te zeggen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:40:52 GMT -5
Louis glimlach verdween en veranderde in een verbaasde blik. "Wat is daarmee hazz? We hebben toch verkering? Je zei zelf ja! Wat is het probleem, wil je dan geen knuffel van mij?" Louis keek langs Harry heen naar Janey. Zijn gezicht werd lijkbleek en daarna vuurrood. "Welke leugens heb je dit keer aan hem verteld Janey? Hé? Heb je weer eens geroepen dat ik niet van hem hou of hij van mij?" Een traan rolde over zijn wang. "Zelfs als ik hier in het ziekenhuis lig net uit de dood ben herrezen..... Probeer je mijn leven tot een hel te maken... Waarom haat je me toch zo Janey?"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 13:43:33 GMT -5
" Lou het is niet haar schuld" Harry schudde zijn hoofd. " Door de drugs weet ik het niet meer." snikte ik en draaide me weg van Louis geziht. Hij wou hem geen pijn doen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:48:33 GMT -5
"Wat?" Louis kwam langzaam overeind. Even voelde hij de pijn in zijn linkerhand niet en voelde geen pijn meer op zijn borst, de piepjes gingen zo langzaam dat het leek of hij weer langzaam wegviel. "Harry......" Louis reikte zijn rechterhand naar Harry's schouder en draaide hem om. "Hou je dan niet meer van me?"
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 1, 2012 13:48:40 GMT -5
Janey's ogen schoten vol met tranen en ze keek Louis angstig aan. Ze schrok zich rot van zijn uitval al had ze hem wel zien aankomen. Snel stond ze op en kwam ze voor Shayla staan. ''We.. weten niet precies wat er gebeurd is,'' zei ze voorzichtig terwijl ze over Shayla's schouder naar Louis bleef kijken. ''Hij kreeg te horen dat Louis hier lag, begon te trillen en stortte in elkaar.'' Ze sloot haar armen om haar buik en liet haar blik heel even naar Liam glijden
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 13:55:05 GMT -5
Bij het zien van zijn beste vriend begin harry harder te huilen. " Lou geloof me, ik wil het me herinneren maar ik weet niets meer." snikte hij en hapte naar adem. Hij pakte Louis hand. " Geloof me please." Snikte hij en liet zich op zijn knieen vallen. Hij legde zijn hoofd op de laken en huilde nog iets harder.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 13:58:54 GMT -5
Louis mond viel open. Hij aaide Harry over zijn krullen. "Maar.... Maar dat maakt dan toch niks uit? Ik was erbij je zei ja! Dan hebben we toch iets? Dat weet je nu, het maak toch niet uit wat er die hele avond gebeurd is het belangrijkste is dat je weet dat ik je vriendje ben!" Louis' onderlip trilde. "Ja toch? Tenzij..... Tenzij je mijn vriendje helemaal niet wilt zijn...."
|
|