|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 15:42:50 GMT -5
"Ik ook van jou Hazz... Ik ook van jou." Ik legde een hand op zijn rug en streelde die, met de andere hand aaide ik door zijn krullen. Mijn oogleden werden zwaar en vielen langzaam dicht. "Ik hou van je Harry, alsjeblieft laat me niet meer alleen...." En ik viel in slaap met mijn liefde tegen mijn borst. Het was een zware dag geweest.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 15:46:37 GMT -5
" I'll promise." fluisterde Harry zacht en kroop wat dichter naar hem toe. Niet veel later viel hij ook in slaap.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 2, 2012 1:01:34 GMT -5
Janey had al die tijd zwijgend naar de hartmonitor gestaard maar het gesprek had ze goed gehoord. GHB.. waarom zou Liam dat nemen als hij wist dat het zijn dood had kunnen worden? Hij was een verstandige jongen. En toen ineens ging er een lampje branden. ''Kathy was daar binnen XTC-Kathy! Ze was met Liam!'' riep ze ineens uit het niets uit. ''Jongens misschien heeft..'' Pas toen viel haar oog op Louis' bed waar hij en haar broer lagen te slapen. Haar ogen werden drie slagen groter en ze hapte naar adem. "HARRY!''
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 2, 2012 1:14:49 GMT -5
Harry schoot geschrokken overeind toen iemand zijn naar riep. Janey keek hem nogal, ja hoe kan hij het noemen, Kwaad aan. " Wat?!" zei hij geërgerd. En checkte of Louis nig sliep
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 2, 2012 7:34:03 GMT -5
Ik voelde gemompel ergens ver weg. Ik wiebelde heen en weer maar was te moe om te reageren en draaide een beetje wat nou niet echt bepaald ging met een infuus in je klauwen. Ik kreunde even en sliep verder.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 2, 2012 7:45:34 GMT -5
''Wat nou WAT? Ga dat bed uit!'' spuwde ze naar haar broer. Een misselijk gevoel vulde haar op toen ze zag hoe dicht die twee wel niet naast elkaar lagen. Het was niet dat ze problemen had met homo's, maar wel als haar broer er een was. Ze zag nu al voor zich hoe andere hem weer zouden gaan uitschelden en hoe Harry zichzelf iedere nacht weer in slaap zou huilen. Het was allemaal Louis' schuld dat Harry twijfelde terwijl er niets was om over te twijfelen want hij was géén homo.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 2, 2012 9:54:35 GMT -5
Geschrokken deed harry wat haar zus naar hem schreeuwde. trillend stond hij naat het bed van Louis. " waarom doe je zo? We slapen heel vaak bij elkaar!" riep haar zacht en zocht naar iets zodat hij niet bevriezen.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 2, 2012 10:24:03 GMT -5
Een deel van Janey's woedende houding stierf al weg aan haar blik verzachtte iets. Maar dat nam niet weg dat ze ontzettend kwaad was. ''Harry, voor hem betekend dat héél iets anders dan voor jou.'' legde ze uit terwijl ze even boos naar Louis keek. Ze besloot hier nu haar mond over te houden. Ze zouden er een andere keer als ze alleen waren wel over praten. ''Hoe groot is de kans dat Kathy Liam aan die drugs geholpen heeft net als ze bij jou deed?''
|
|
|
Post by Liam Payne on Apr 2, 2012 11:46:56 GMT -5
Liam probeerde zijn vermoeide ogen te openen, eerst lukte het niet maar later wel. Versuft keek hij om zich heen maar hij zag niet meer dan wazige schimmen. Waar was hij? Wat was er allemaal gebeurt? Hij kon zich niets meer herinneren, helemaal niets.
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Apr 2, 2012 11:57:58 GMT -5
Shayla keek verbaasd de rest aan toen ze over drugs begonnen, ze begreep er even helemaal niets meer van, ze wist eigenlijk niet eens dat Louis een zusje had die Kathy heette. Ze staarde weer terug naar haar broer die naar nog steeds op bed lag, een glimlach verscheen op haar gezicht en vrolijk rende ze naar hem toe toen ze zag dat hij weer zijn ogen open deed. Rustig bleef ze bij zijn bed stil staan, ''Gaat het weer een beetje?''
|
|
|
Post by Liam Payne on Apr 2, 2012 12:06:58 GMT -5
Liam wreef even in zijn ogen en zag daar zijn kleine zusje staan ''Hey, het gaat wel, maar kan iemand me vertellen wat er gebeurd is?''. Een waterig glimlachje verscheen op zijn gezicht en keek de rest van de kamer rond. ''Waarom ligt Louis hier?'' vroeg hij verbaasd aan de andere.
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Apr 2, 2012 12:28:52 GMT -5
Shayla schudde haar hoofd ''Iedereen zegt dat je drugs hebt binnen gekregen, maar dat is niet waar, toch?'' Vroeg ze voorzichtig. Ze keek even naar Louis en daarna weer terug naar Liam, ''Dat weet ik ook niet helemaal, iedereen zegt dat het door Zayn komt.''
|
|
|
Post by Liam Payne on Apr 2, 2012 12:32:19 GMT -5
Liam keek verbaasd naar zijn kleine zusje, drugs? ''Shy hoe moet ik ineens aan drugs komen? Ik snap het niet echt ik probeer het me te herinneren wat er is gebeurd maar ik weet het gewoon niet. En bedoel je nou dat Zayn Louis het ziekenhuis in heeft geslagen ofzo?'' Liam's hoofd zat vol vragen, hoe heeft dit kunnen gebeuren?
|
|
Shayla Payne
Junior Member
|
Post by Shayla Payne on Apr 2, 2012 12:54:37 GMT -5
Shayla haalde haar schouders op, ''Weet ik niet, maar hoe kom je anders in het ziekenhuis? Je hebt maar één nier, of je hebt alcohol gedronken of zoals volgens de rest drugs binnen gekregen.'' Vertelde ze. Ze knikte vanwege de volgende vraag die Liam stelde, ''Volgens mij wel, van wat ik er van gehoort heb in ieder geval, Zayn heeft Louis in elkaar geslagen en is er daarna vandoor gerend.'' Ze staarde even naar de grond, ze had nooit zulke problemen gehad met Zayn of Louis, daarom begreep ze ook niet precies wat er nou aan de hand was.
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 2, 2012 13:02:08 GMT -5
Janey luisterde zwijgend naar het gesprek tussen Shayla en Liam. Ze rilde van de kou aangezien haar haar nat was en een groot deel van haar kleren ook. Ze wreef over haar armen terwijl ze in gedachten verzonk. Zayn.. die ontzettend leuke jongen.. ze kon nog steeds nauwelijks bevatten wat er gebeurd was. Gek genoeg was er geen moment geweest waarop Janey boos op hem was. Ze maakte zich juist zorgen om hem en ze vroeg zich af waarom de anderen dat niet deden. Ze hoopte met heel haar hart dat hij gewoon in het appartement op de bank zou zitten als ze terug kwamen.
|
|