Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Apr 1, 2012 14:03:21 GMT -5
Shayla keek Janey met grote ogen aan, nerveus beet ze op haar onderlip. Haar broer lag daar zo stil, bijna eng stil. Gelukkig verraade de hartmonitor dat hij nog leefde. ''Dus niemand weet wat er echt gebeurt is?'' Vroeg ze onzeker.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 14:08:17 GMT -5
Hij had gelijk. Harry had ja gezegt en hij kon Louis niet laten stikken. " Ik weer het niet lou. Ik zou het wel willen proberen maar ik weer het niet." zei hij tegen de lakens terwijls hij Louis hand door zijn krullen voelde gaan. Het voelde goed en hij voelde vlinders in zijn maag. Had Janey misshien ongelijk met het feit dat ik geen homo ben.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 14:26:40 GMT -5
Louis haalde zijn hand tussen de krullen van Harry vandaan. "Weetje het maakt al niet eens meer uit. Laten we dit hele gedoe maar vergeten en gewoon weer vrienden zijn okej." Louis zakte terug in zijn kussen en staarde emotieloos vooruit. "Shayla..... Ik weet wat er met Liam is." Hij keek even opzij naar het bed van zijn vriend. "Drug.... Zijn bloed bevatte drug hele zware... Je heb geluk dat ze het konden zuiveren anders was hij dood net als ik een paar uurtjes geleden." Louis wist wat er met Liam was omdat een zuster die voorbij kwam hem het klembord met de diagnose had laten lezen en hem alles had uitgelegd. Louis was boos op Liam omdat Liam drugs had genomen. Wist hij dan soms niet dat hij maar één nier had en niet tegen bier of drugs kon!? De idioot.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 14:29:30 GMT -5
" Lou, Please wees niet boos. Het was niet de bedoeling geweest je pijn te doen." Snikte Harry wanhopig. Hij greep Louis had weer vast maar wist niets te doen. " Waarom moest ik dan ook die XTC van Kathy aan nemen?" vroeg hij zichzelf hardop af.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 14:35:20 GMT -5
"Wat XTC van Kathy!?" Louis duwde Harry ruw van zich af. "Die ouwe in mijn droom had dus gelijk......." Louis herhaalde de worden van de man uit zijn dromen. Schop daarna je zusje het huis uit.... Voor haar is het al te laat....." Voor haar is het al te laat....." Voor haar is het al te laat....." Voor haar is het al te laat....." Het bleef zich herhalen. Louis keek woest vooruit en sloeg zijn armen over elkaar. "Stop alsjeblieft met janken zeg, Jezus gedraag je eens als een vent. Je hebt me geen pijn gedaan en je hoeft het ook niet te proberen, het is jou schuld niet okej?!" "Het is mijn schuld.... Ik had je het nooit mogen vertellen..... Of het met je doen."
|
|
Shayla Payne
Junior Member
If i'm louder, would you see me?
|
Post by Shayla Payne on Apr 1, 2012 14:35:34 GMT -5
''Drugs?'' Shayla slikte even terwijl ze van Louis weer terug naar Liam keek. ''Maar Liam zou nooit opzettelijk drugs nemen dat weet ik zeker.'' Meteen ging ze in de tegenaanval, als het iemand anders was die dit had verteld dan had ze diegene keihard uitgelachen, maar dit was Louis die het zei, en Lou was een vriend van Liam. ''Misschien heeft hij het per ongeluk ingenomen...'' Maar ze wist zelf ook wel dat je niet per ongeluk drugs in kon nemen, maar Liam zou zoiets niet doen, tenzij iemand hem wijs zou maken dat het iets anders was dan drugs.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 14:38:30 GMT -5
" Maar lou...wat als het er wel is maar ik het nig miet vinden." zei iHarry bios en ging staan. " En ik ben een vent want ik ben zonder kleding naar je toe gekomen." zei ik lahend en deed een superman beweging.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 14:40:13 GMT -5
"Nee Shayla ik meen het. De zuster zei dat er GHB in zijn bloed zat een grote dosis." Hij zuchtte diep. "Je hebt best wel een achterlijke broer zeg. Drugs innemen met maar één nier, van bier afblijven maar drugs laten liggen o nee hoor mensen!" Louis was woedend en trok zijn pijnlijke benen op en sloeg zijn armen eromheen. "Maar maak je geen zorgen, de operatie verliep foutloos en hij heeft een paniekknop net zoals ik dus als er wat is zijn de dokters er zo bij...."
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 15:02:14 GMT -5
" Louis!" zei Harry luid. " Ga me nou niet lopen negeren van dan ben jij hier diegene met géén ballen." zei hij kwaad. " Ik ben hier niet voor jan lul hekomen, Ja."
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 15:05:41 GMT -5
"Nee inderdaad... Ik heb geen balen meer want daar heeft godverdomme 500 volt op gestaan! En je bent hier inderdaad niet voor niks helemaal halfnaakt heen gekomen.... Alleen maar om me te vertellen dat je niet van me houd want het waren de drugs.... Tenzij ik nu fout zit, en je wel van me houd! Nou zeg op wat is het! Of moet ik je nog helemaal gaan vertellen wat er vanavond gebeurd is toen je me nam!"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 15:11:33 GMT -5
Louis was gebroken dat kon een blinde op rien kilometer afstand zien. Zonder dat Harry echt nadacht drukte hij zijn lippen op die van Louis. 500 volt, dat is veer bedacht hij zich. Louis lippen waren zacht en hij voelde nig meer vlinders door zijn maag. Voorzichtig haalde hij zijn lippen weer van die van Louis. " Ik kan hier niet om je hart te breken, maar als je wil dat ik ga, ga ik nu."
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 15:18:43 GMT -5
Louis beet op zijn lip, zo hard dat het bloed en langzaam uit kwam. "No Harry don't go stay.... Please.... Sit down and listen....." Louis wachtte tot Harry bij hem op bed ging zitten en dacht na hoe hij het zou brengen.
"Dat is niet waar Hazz! Ik heb je nodig! En de waarheid is dat ik van je hou..... veel erg veel! Waarom kun je me niet accepteren? Ik doe alles! Alles! Om jou ook van mij te laten houden! Toe Hazz geef het nou een kans.... Alsjeblieft" "Dan.... accepteer ik jou in jou plaats." Ik moet hem zoenen. Er is voor mij geen andere manier waarop ik mezelf kan uiten in hoeveel ik van hem hou." Now Youre Mine." "Hazz ik kan me bijna niet inhouden, nog even en ik bespring je! Mag ik verder gaan?" "Ja"........ "Please go deeper..." "I.... I love you so much Harry..... Please....." "Please..... Please be my boyfriend..."" Yes...Yes, ik zou graag je vriendje willen zijn."
Hij sprak zichzelf en Harry precies na zoals ze met elkaar gepraat hadden die avond. "Dat is er gebeurd vanavond......." Louis kwam weer overeind en legde zijn hand op Harry's wang. "Please don't hate me for telling you this but..... I really truely! love you! Please stay with me! STAY ME BOYFRIEND! I rather die than keep on living without you!"
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 15:26:42 GMT -5
Harry bleef verbaast zitten. Hij wist alles nog in deltail. Harry keek Louis aan en voelde zich schuldig. " Het spijt me Lou ik had je meteen moeten geloven, Maar Janey blijft volhouden dat ik geen homo ben. Niet dat mijn dat tegen om van jou te houden." veronschuldigde Harry zichzelf. Hij pakte louis hand en gaf er een kusje op. Daarna rilde hij van de kou. Lag zijn kledig maar naast hem in plaats van in de taxi. " Zo nog wat tevertellen?" vroeg hij luchtig en grijnsde breed naar Louis.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 1, 2012 15:34:31 GMT -5
"Ja." Louis schoof op naar de monitor en zag tot zijn genot dat de piepjes een kleine versnelling maakte toen Harry zei dat hij nog van me hield. Ik hield de deken omhoop. "Kom bij me liggen, voor je bevriest en als je naast me ligt.... Geef me dan nog een kus." Fluisterde hij voor hij zich weer in zijn kussen liet zakken.
|
|
|
Post by Harry Edward Styles on Apr 1, 2012 15:39:58 GMT -5
Harry kreeg een nog net iets grotere grijns en kroop naast Louis in bed. " Ik moet even eerlijk zijn, Ik hou van je Lou." fluisterde Hij en drukte een kus op zijn lippen. Hij wierp even een blik op Janey die niets echt mee kree van hun twee. Hij legde zijn hoofde op Louis' borste en luisterde naar de piepjes van de monitor.
|
|