|
Post by Liam Payne on Apr 3, 2012 14:08:14 GMT -5
Liam ging rechtop zitten ''Nee ik weet niks maar misschien komt dat omdat ik pas net 10 minuten ofzo wakker ben! En wie bedoel je met look-a-like-god???''
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 3, 2012 14:13:21 GMT -5
"Je beste vriend Zayn Malik...""Het spijt me jongen maar als je vriend zich verder van jullie afwend ben ik bang dat hij ten dode is opgeschreven." "Hij denkt dat je dood bent m'n jongen... En dat het zijn schuld is..... Hij is terug gegaan naar zijn oude thuis...""Word beter.... En ga dan je vriend halen.... Zijn leven is in groot gevaar.... Schop daarna je zusje het huis uit.... Voor haar is het al te laat....." De laatste zin sprak hij extra langzaam uit. "Dat zei hij tegen me..... Die look-a-like-god was de man die me twee keer opereerde en mijn leven had gered, hij heeft jou ook geopereerd Liam..... Ik weet dat het maar een droom is maar.... Ik denk dat het echt is wat die man zei Liam!"
|
|
|
Post by Liam Payne on Apr 3, 2012 14:19:04 GMT -5
Verbaasd keek Liam naar Louis ''Als het echt waar is wat je zegt moeten we hier zo snel mogelijk weg, en anders ik ben het hier nu al spuugzat dus. Maar je zusje, Harry zei dat zij mischien drugs in mijn drinken had gedaan of zo. Kan dat waar zijn?'' Als het waar is wat Louis allemaal verteld moeten ze NU weg Liam wilde niet dat Zayn weer rare dongen ging doen.
|
|
|
Post by Louis Tomlinson on Apr 3, 2012 14:22:08 GMT -5
"Ja dat zei die oude man ook al, Kathy is inderdaad de aanstoker van dit alles. Maar wat de man ook zei was..... Dat ik eerst helemaal genezen moest zijn voor ik Zayn mocht gaan halen."
|
|
|
Post by Janey Styles on Apr 4, 2012 2:44:37 GMT -5
Janey kromp even ineen. Ze voelde tranen achter haar ogen branden maar verzette zich er hevig tegen. ''Dat doe ik al!'' riep ze fel toen Harry kwaad tegen haar zei dat ze op mocht rotten. En ze ging meteen weg, sloeg de deur met een harde klap achter haar dicht. De rest van het gesprek kreeg ze maar half mee op de gang. Ze besloot dat ze helemaal niets meer wou horen nu en liep met grote, nog altijd wankelende passen het ziekenhuis uit. Pas daar liet ze haar tranen de vrije loop.
|
|